K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
Eli susta on ok että tönii ja tunkee koska joku muukin on sitä tehnyt? Ja että hän valittaa siitä mitä itsekin tekee? Entä silloin kun hän tönii ja etuilee niiden eteen jotka eivät tuota harrasta?
 
Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
Ehkä naurettavinta on valittaa asiasta, mitä itse tekee ja vielä hakea itse artistin huomio asialle, että muut on niitä pahoja, kun ei sitä käytöstä siedä. Mutta varmaan sitten itsekin olet samanlainen.
 
Ihmeellistä vähättelyä, ja K:n kuuntelijoihin nyt vaikutti siinä kohtaa muutenkin vielä viisukausi. Eiköhän pääsyy ole Joostin musiikin helpommin lähestyttävyys isommalle osalle sit kuitenkin.
Viisukausi vaikuttaa kaikkiin viisuista vähänkin pontta saaneisiin artisteihin, myös Joostiin ja esim. Tommyyn. Ja mitä kauemmin viisuista, sitä vähemmän vaikuttaa.
 

Yhteistyössä