V
vierailija
Vieras
Vai tärkeä.....Slovenia, poikkiksen Karnevaalit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai tärkeä.....Slovenia, poikkiksen Karnevaalit.
Se ei ollut keikka. Mitä täällä houritaan.Vai meinasiko Skansenia, Ruotsin markkinat on kuitenkin isot K:lle.
Jos oikeesti ois näin, niin sulla ei ois tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esiin. Oot kuin mustasukkaisuuden kourissa pyörivä teini, joka ei kestä sitä et naapurin Kasper viettää sun sijaan aikaa myös Lumin kanssa.Aidointa tosin Jerellä ja Bojanilla.
Jos aidosta puhutaan, K:n ja Joostin meininki on niin ihanan aitoaEi tarvitse mitään ylimääräistä pakotettua meinikiä vaan kaksi samantyylistä yhdessä lavalla ja sen ulkopuolella.
Veikkaan kyllä, että Basshunter ei olis päässyt, jollei olisi ollut tätä uutta biisiä Kärtsän kanssa. Se muuten on edelleenkin Kärtsän biisi, ei Basshunterin.Hah hah, Basshunterin siivellä vain pääsi.
Eli susta on ok että tönii ja tunkee koska joku muukin on sitä tehnyt? Ja että hän valittaa siitä mitä itsekin tekee? Entä silloin kun hän tönii ja etuilee niiden eteen jotka eivät tuota harrasta?Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
Ehkä naurettavinta on valittaa asiasta, mitä itse tekee ja vielä hakea itse artistin huomio asialle, että muut on niitä pahoja, kun ei sitä käytöstä siedä. Mutta varmaan sitten itsekin olet samanlainen.Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
Olen kyllä varma, et se oli Joostin idea. Se mitä oon katsellu noita Kärtsän esiintymisiä Joostin keikoilla, K on aina antanut Joostin johdattaa ne tilanteet, kun kuitenkin on kyse hänen keikoistaan.Mistä tiedät, ettei ehdotus tullut Joostilta tai mitä jos se oli kahden kaveruksen spontaania keskinäistä huumoria? Että sä olet ankea.
Niin eli kuinka monella Joostin keikalla oot ollut ja kuinka pitkään oot Joostia seurannut. Jos et vastaa, niin sun heitot on nollatasoa.Eri mieltä tästä, mutta fyysisesti läsnä Kultsan keikalla siis.
Penkkirivillinen valittaa taasNiin eli kuinka monella Joostin keikalla oot ollut ja kuinka pitkään oot Joostia seurannut. Jos et vastaa, niin sun heitot on nollatasoa.
Kyllä se kelpasi erittäin hyvin Joostin faneille yleisössä ja myös somessa.Mutta siis uskon et K-faneille kelpaa (kaikki)
Viisukausi vaikuttaa kaikkiin viisuista vähänkin pontta saaneisiin artisteihin, myös Joostiin ja esim. Tommyyn. Ja mitä kauemmin viisuista, sitä vähemmän vaikuttaa.Ihmeellistä vähättelyä, ja K:n kuuntelijoihin nyt vaikutti siinä kohtaa muutenkin vielä viisukausi. Eiköhän pääsyy ole Joostin musiikin helpommin lähestyttävyys isommalle osalle sit kuitenkin.
Väität asuvasi tässä ketjussa ja silti unohdat et mitä oot täällä aiemmin trollannut.Ei ole tätä pohdintaa ollut, että ajattelikohan Jere sen olevan yksityinen viesti? Tai sitten ei ole ollut ainakaan minulta se viesti.
Esimerkki tekoälyn hallusinoinnista.Tekoälyn mukaan Joker Outilla on useita hittibiisejä.
K&K matskua tuli enemmän ja voi pojat miten ihanaa se oli.Eipäs tullutkaan, vaan J&B suhteen.
Todellakin olis viidellä miljoonalla kuuntelijallaan, K:lla taas ei mitään muuta omaa kytköstä Ruotsiin se nyt on sama kenen tekijätiimistä YHTEISbiisi on.Veikkaan kyllä, että Basshunter ei olis päässyt, jollei olisi ollut tätä uutta biisiä Kärtsän kanssa. Se muuten on edelleenkin Kärtsän biisi, ei Basshunterin.
Kyllä, JanEipäs tullutkaan, vaan J&B suhteen.
Kuinka monella Joostin keikalla olet ollut tai kuinka monta olet seurannut livenä tms? Itse olen ollut 5 Joostin keikalla ja seurannut häntä pitkään. Hänen huumori menee täysin yksiin Kärtsän kanssa.
Useampi fani kertonut ja on kuvakin, mutta en linkkaile tänne.Niinpä varmaan ja todisteet tästä missä?
Yhteisfaneja ne on kaikki mitä kommentit ite oon nähnyt, vaikka nyt joku Corrie tai tämä Aura esim.Kyllä se kelpasi erittäin hyvin Joostin faneille yleisössä ja myös somessa.
Omissa mielikuvitelmissasi on.Tää yks on kuin myrkyn nielemä, koska Kärde ja Joost on niin fantastinen parivaljakko.
K&K matskua tuli enemmän ja voi pojat miten ihanaa se oli.![]()
En usko. Ei ole tullut sellaisia juttuja vastaan.Useampi fani kertonut ja on kuvakin, mutta en linkkaile tänne.