K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmeellistä vähättelyä, ja K:n kuuntelijoihin nyt vaikutti siinä kohtaa muutenkin vielä viisukausi. Eiköhän pääsyy ole Joostin musiikin helpommin lähestyttävyys isommalle osalle sit kuitenkin.
Mitä vähättelyä tuossa on. Sama koskee kaikkia artisteja. Tommylla esim oli ennen viisuja max joku miljoona kk-kuuntelijaa. Joostin musikki noin yleisesti ottaen ei kyllä ole helposti lähestyttävää. Oot varmaan kuunnellut vain niitä kymmentä kuunnelluinta, jossa on nää helpot biisit. Joostin musiikki on siinä mielessä helpommin lähestyttävää, koska hänellä on useita englanninkielisiä biisejä ja monessa laulaa osan englanniksi. Joostin ura oli nosteessa jo ennen viisuja ja oli isoja collabeja. Ei mikään ihme, et hän on pystynyt hyödyntämään viisunostetta enemmän.

Jo ennenkin on kerrottu sulle, että tänä vuonna K:n kuuntelijaluvut alkoi nousta jo paljon ennen viisukautta Taiwanin, Paaspopin ja Jenkkikeikkojen myötä. Uusi musiikki ja Areena-keikka sai myös ihmiset striimaamaan. Käsitä jo, että CCC:tä ei kaikki edes kuuntele, vaan myös ne muut biisit tuottaa niitä kk-kuuntelijoita.

Yrittäisit edes joskus ymmärtää ja perehtyä asioihin.
 
Todellakin olis viidellä miljoonalla kuuntelijallaan, K:lla taas ei mitään muuta omaa kytköstä Ruotsiin se nyt on sama kenen tekijätiimistä YHTEISbiisi on.
Ei ne kuuntelijaluvut vaikuta tonne pääsyyn. Basshunter se vasta onkin esimerkki tyypistä, joka on ratsastanut yhden biisin maineella koko uransa. Taitaa syy olla se, että biisin julkaisusta tuli 20 vuotta. Se ei kuitenkaan pelkästään olis riittänyt, vaan nyt on uusi biisi KÄRTSÄN kanssa ja KÄRTSÄ on erittäin suosittu Ruotsissa ihan itsenään myös. Plus oli tiedossa, että K osaa vetää livenä. Ei siitä ole kuin reilu vuosi kun esiintyi Melloissa.

Luoja miten tyhmä joku vänkääjä voi olla.
 
Miksi paritat K:ta B:lle, kun tunnut vaan löytävän vikoja K:sta?😏 Vai Oisko se mikkimiekkailu ollut hauskaa, jos se ois ollut sulle niin ihkua BoJereä.😂
Nyt puhuttiinkin musiikista, ja oonhan mennytkin tapahtumiin missä heidän yhteisiä juttujaan on ollut, plus Tampereen K:n ilmaisminikeikalle ihan vapaaehtoisesti, koska vaan päätin extemporee mennä (ja se olikin ihan kiva ku pääsi tosi eteen vs. Bölö, josta en oikein tykännyt) mutta sittenkin K mennyt ehkä enemmän epäaitoon suuntaan ja just biisit huutolaulua, ja ei tollainen teennäinen juttu ei ois napannut edes Bojanin kanssa (ennen kaikkea lapsellista)
 
Ei ne kuuntelijaluvut vaikuta tonne pääsyyn. Basshunter se vasta onkin esimerkki tyypistä, joka on ratsastanut yhden biisin maineella koko uransa. Taitaa syy olla se, että biisin julkaisusta tuli 20 vuotta. Se ei kuitenkaan pelkästään olis riittänyt, vaan nyt on uusi biisi KÄRTSÄN kanssa ja KÄRTSÄ on erittäin suosittu Ruotsissa ihan itsenään myös. Plus oli tiedossa, että K osaa vetää livenä. Ei siitä ole kuin reilu vuosi kun esiintyi Melloissa.

Luoja miten tyhmä joku vänkääjä voi olla.
Niin sinä, ei yllä pinkein lasein katsovalta K-fanilta.
 

Yhteistyössä