K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt puhuttiinkin musiikista, ja oonhan mennytkin tapahtumiin missä heidän yhteisiä juttujaan on ollut, plus Tampereen K:n ilmaisminikeikalle ihan vapaaehtoisesti, koska vaan päätin extemporee mennä (ja se olikin ihan kiva ku pääsi tosi eteen vs. Bölö, josta en oikein tykännyt) mutta sittenkin K mennyt ehkä enemmän epäaitoon suuntaan ja just biisit huutolaulua, ja ei tollainen teennäinen juttu ei ois napannut edes Bojanin kanssa (ennen kaikkea lapsellista)
Hiljaa, bölö 🤣🤣🤣
 
Eli susta on ok että tönii ja tunkee koska joku muukin on sitä tehnyt? Ja että hän valittaa siitä mitä itsekin tekee? Entä silloin kun hän tönii ja etuilee niiden eteen jotka eivät tuota harrasta?
Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.
 
Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.
Sehän puhuu postauksessaan suoraan eturivikilpailusta ja huomionhakuisuudesta.
 
Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.
No haloo, on siinä muitakin tägätty kuin K, ja mikään pakko ei ois Jeren ollut hänelle vastata edes, mutta on ihan itse halunnut sen tehdä, kylläpä nyt jaksetaan monta päivää meuhkata pikkujutusta.
 
Mulle tuli mieleen taas se Jeren rakkaudentunnustus Bojanille Hesarin lyhythaastiksessa 2023. "I love you Bojan. Come to Finland. With me."
Että luulikohan Jere siinä, että se lähetettäisiin jotenkin vain Bojanille, eikä pistettäisi haastattelun perään kaikelle kansalle? Kun oli jotenkin niin todella intiimi viesti kyllä se.
EI luullut. Ja koska tiesi tuon tulevan Hesariin, siinä ei ollur mitään intiimiä vaan ihan perus höpöhöpö läppää
 
Mitä vähättelyä tuossa on. Sama koskee kaikkia artisteja. Tommylla esim oli ennen viisuja max joku miljoona kk-kuuntelijaa. Joostin musikki noin yleisesti ottaen ei kyllä ole helposti lähestyttävää. Oot varmaan kuunnellut vain niitä kymmentä kuunnelluinta, jossa on nää helpot biisit. Joostin musiikki on siinä mielessä helpommin lähestyttävää, koska hänellä on useita englanninkielisiä biisejä ja monessa laulaa osan englanniksi. Joostin ura oli nosteessa jo ennen viisuja ja oli isoja collabeja. Ei mikään ihme, et hän on pystynyt hyödyntämään viisunostetta enemmän.

Jo ennenkin on kerrottu sulle, että tänä vuonna K:n kuuntelijaluvut alkoi nousta jo paljon ennen viisukautta Taiwanin, Paaspopin ja Jenkkikeikkojen myötä. Uusi musiikki ja Areena-keikka sai myös ihmiset striimaamaan. Käsitä jo, että CCC:tä ei kaikki edes kuuntele, vaan myös ne muut biisit tuottaa niitä kk-kuuntelijoita.

Yrittäisit edes joskus ymmärtää ja perehtyä asioihin.
Jep, ei esim Erikalla tai Lindalla ja Petellä ole läheskään samanlaisia kuulijalukuja vaikka ovat tuoreampia viisuedustajia.
 

Yhteistyössä