V
vierailija
Vieras
Hiljaa, bölöNyt puhuttiinkin musiikista, ja oonhan mennytkin tapahtumiin missä heidän yhteisiä juttujaan on ollut, plus Tampereen K:n ilmaisminikeikalle ihan vapaaehtoisesti, koska vaan päätin extemporee mennä (ja se olikin ihan kiva ku pääsi tosi eteen vs. Bölö, josta en oikein tykännyt) mutta sittenkin K mennyt ehkä enemmän epäaitoon suuntaan ja just biisit huutolaulua, ja ei tollainen teennäinen juttu ei ois napannut edes Bojanin kanssa (ennen kaikkea lapsellista)