V
vierailija
Vieras
En ole sellainen, koska en esitä mitään muuta kuin olen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole sellainen, koska en esitä mitään muuta kuin olen.
No mitä just kirjoitin dumbass.Missä viisujen aiheuttama noste?
Minä en sitten kirjoittanut tuota, koska en koskaan käytä englanninkielisiä haukkumasanoja,No mitä just kirjoitin dumbass.
Mun mielestä Erikalla on ainoastaan yksi hyvä biisi ja se on Syntisten pöytä.Erikan kuulijaluvut on kyllä huonot, kun miettii viisuista johtuvat kuuntelut. Olisi luullut, että tämänkin vuoden viisuesiintyminen olisi nostanut, mutta ehkä nämä vähäisetkin sitten johtuu siitä.
Minä en sitten kirjoittanut tuota, koska en koskaan käytä englanninkielisiä haukkumasanoja,
Eikö viisuaikona pitäisi nousta entisten viisuartistien kuulijamäärät? Pölö.No mitä just kirjoitin dumbass.
Miten ne sitten pilalle menivät?Puhuinkin mun Samboista en sun korkokengistä muori.
Tässä sulle vastaus uudelleen, koska muori ei osaa itse kelaa.Eikö viisuaikona pitäisi nousta entisten viisuartistien kuulijamäärät? Pölö.
En tiedä kun ei mulla ole samboja eikä korkkiksia niin että.Miten ne sitten pilalle menivät?
No ei siitä ole kyse, pönttö. Vaan miksi ei ole noussut kuulijamäärät vaikka oli viime vuonna iso suosikki.Tässä sulle vastaus uudelleen, koska muori ei osaa itse kelaa.
Miksi itseään arvostavat heterot kuuntelisivat typerää pilkkalaulua raamatun luomiskertomuksesta?
Sambat oli viimeksi trendikkäät 2023, mummoseni, eikä misellivesi ole mokkanahallekaan paras pesuaine.Puhuinkin mun Samboista en sun korkokengistä muori.
Mummomamma yrittää esittää nuorekasta. Auts.Tässä sulle vastaus uudelleen, koska muori ei osaa itse kelaa.
Miksi itseään arvostavat heterot kuuntelisivat typerää pilkkalaulua raamatun luomiskertomuksesta?
Esiintyi vielä viisuissa, joten sai kaiken näkyvyyden. Ei vaan silti noussut.No ei siitä ole kyse, pönttö. Vaan miksi ei ole noussut kuulijamäärät vaikka oli viime vuonna iso suosikki.
Tämä ja tykkään kyllä Erikasta myös.Esiintyi vielä viisuissa, joten sai kaiken näkyvyyden. Ei vaan silti noussut.
Tällä pride-hommalla homot ym ampuvat mielestäni itseään vain jalkaan. En voi ymmärtää, kenen heteron mielestä tuollainen riekkumiskulkue mitenkään nostaa mielikuvaa homoista ja muusta sateenkaariväestä? Kun otetaan huomioon, että suurimman osan mielessä homoissa ja muissa ei muutenkaan ole mitään ihmeellistä eikä erityistä tai erikoista.HOMOVIIKOT HOMOVIIKOT PRIDE VIIKOT HOMOVIIKOT, pöntöt.
Nousihan ne hetkellisesti kyllä, ihan hyvin sillä Erikalla menee huolehtijatrollit.Esiintyi vielä viisuissa, joten sai kaiken näkyvyyden. Ei vaan silti noussut.
Mikä biisi se olisi?Tässä sulle vastaus uudelleen, koska muori ei osaa itse kelaa.
Miksi itseään arvostavat heterot kuuntelisivat typerää pilkkalaulua raamatun luomiskertomuksesta?
Kuka sanoi et seuraan trendejä, dumbass?Sambat oli viimeksi trendikkäät 2023, mummoseni, eikä misellivesi ole mokkanahallekaan paras pesuaine.
Miksi sitten kirjoitit näin: "Puhuinkin mun Samboista en sun korkokengistä muori."En tiedä kun ei mulla ole samboja eikä korkkiksia niin että.
Missä? Ei minusta noussut kuin hyvin vähän. Kuitenkin viisukappaleet soi viisujen aikaan soittolistoilla.Nousihan ne hetkellisesti kyllä, ihan hyvin sillä Erikalla menee huolehtijatrollit.
Eiks ne, jotka menee trendien mukaan, ole vähän tyhmiä?Sambat oli viimeksi trendikkäät 2023, mummoseni, eikä misellivesi ole mokkanahallekaan paras pesuaine.
Ei oo mun vastaus se Erikan biisi juttu. Sambat mul o.Mummomamma yrittää esittää nuorekasta. Auts.
Sitten samalla paljastaa mielenmaiseman, joka on peräisin 30-luvulta.
Oot slay. Niin on.Eiks ne, jotka menee trendien mukaan, ole vähän tyhmiä?
Mummomaisesti ainakin pukeudut.Kuka sanoi et seuraan trendejä, dumbass?
Aito, tuo tredikäs ikinuori muori.Kuka sanoi et seuraan trendejä, dumbass?