Tällä pride-hommalla homot ym ampuvat mielestäni itseään vain jalkaan. En voi ymmärtää, kenen heteron mielestä tuollainen riekkumiskulkue mitenkään nostaa mielikuvaa homoista ja muusta sateenkaariväestä? Kun otetaan huomioon, että suurimman osan mielessä homoissa ja muissa ei muutenkaan ole mitään ihmeellistä eikä erityistä tai erikoista.
Ja sitten taas ne, keiden mielissä on, inhoavat koko Prideä aivan varmasti ja saavat hommasta vain aivan omituisen kuvan.
Miksi homot ja muu sateenkaariväki ei aivan rauhallisen sivistyneesti vie asioitaan eteenpäin? Ei jummarra.
Ja kun ei normaalisti käyttäytyviä homoja enää oikein vainota yhtään missään, Suomessa ainakaan. Ja jos joku täysi yksittäistapaus haluaa käydä suutelevan parin kimppuun kadulla jos näkee, niin miten tämä Pride-kulkue estää sen?