K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peten ja Lindan ongelma on, että niillä on tasan tarkkaan yksi yhteinen biisi. Sitä ihmettelen, miksi Pete panttaa uusien kappaleiden julkistamista. Olen ollut yhdellä Peten keikalla, jos esitti uuden kappaleen, mutta eipä tuota ole vielä julkaistu. Ihan hyvältä kuulosti. Paitsi beibi-sanaa ei tarvisi joka kappaleeseen tunkea.
 
Mummomamma yrittää esittää nuorekasta. Auts. 🤣
Sitten samalla paljastaa mielenmaiseman, joka on peräisin 30-luvulta.
Ei minulla ole tarve esittää nuorekasta, enkä sitä edes täällä tee. Ihan rehellisesti voin kertoa, että olen syntynyt 60 luvulla. Jos en ymmärrä Erikan musiikkia ja pidän sanoituksia lapsellisena, niin millä tavoin se tekee minusta sellaisen, että yritän esittää nuorekasta? Vain se alla oleva lainattu lause on minun.
 
Peten ja Lindan ongelma on, että niillä on tasan tarkkaan yksi yhteinen biisi. Sitä ihmettelen, miksi Pete panttaa uusien kappaleiden julkistamista. Olen ollut yhdellä Peten keikalla, jos esitti uuden kappaleen, mutta eipä tuota ole vielä julkaistu. Ihan hyvältä kuulosti. Paitsi beibi-sanaa ei tarvisi joka kappaleeseen tunkea.
Petellä kuitenkin aiempia suosittuja biisejä, joten missä se viisusuosio ja sen myötä tulleet kuuntelijamäärät?
 
Bojan ei ole varsinaisesti mikään trendien edellä kävijä. Sitäpaitsi eiköhän kyseessä ollut trolli, joka hyvin tiesi Bojanin käyttämän kenkämerkin. Ainakin minusta se oli parodiaa ja shippareiden kiusaamista se koko kommentti.
Ainakin toi että niin kirjoittaja, joka minun kirjoitustapaa matkii on sellainen kyllä (itsehän en kenkäkeskusteluun osallistunut millään tapaa) mutta toihan sörkkii vähän jokaiseen juttuun noita typeryyksiänsä.
 
Tällä pride-hommalla homot ym ampuvat mielestäni itseään vain jalkaan. En voi ymmärtää, kenen heteron mielestä tuollainen riekkumiskulkue mitenkään nostaa mielikuvaa homoista ja muusta sateenkaariväestä? Kun otetaan huomioon, että suurimman osan mielessä homoissa ja muissa ei muutenkaan ole mitään ihmeellistä eikä erityistä tai erikoista.
Ja sitten taas ne, keiden mielissä on, inhoavat koko Prideä aivan varmasti ja saavat hommasta vain aivan omituisen kuvan.
Miksi homot ja muu sateenkaariväki ei aivan rauhallisen sivistyneesti vie asioitaan eteenpäin? Ei jummarra.
Ja kun ei normaalisti käyttäytyviä homoja enää oikein vainota yhtään missään, Suomessa ainakaan. Ja jos joku täysi yksittäistapaus haluaa käydä suutelevan parin kimppuun kadulla jos näkee, niin miten tämä Pride-kulkue estää sen?
HOMOVIIKOT HOMOVIIKOT HOMOVIIKOT!
 
Aito täällä tietää Bojanin käyttämät merkit, muita tuskin kiinnostaa. Eiköhän ollut siis hänen se Bojanin kenkiä ihaileva kommenttia. Itse en edes tiedä että mikä on Samba muuta kuin tanssi.
Jos lukisit palstoja ahkerasti niin tietäisit, että niistä kengistä on käyty pitkät väännöt palstalla. Itse tosin olin sitä mieltä, että ne ois ne Gazellet. Mutta olin ehkä väärässä. Sambat on ainakin hyvin samanlaiset. Sitä ihanaa lilaa en vain ole löytänyt varmistamaan asiaa.
 
Mä ainakin alun perin vaan huomautin sille trollille että pukeutuu itse vanhahtavasti vaikka muoritteli ja höpisi jotain korkokengistä.
Sotket nyt kirjoittajia toisiinsa. En ole muoritellut yhtään ketään tai osallistunut koko kenkä keskusteluun. Kuinka monta kertaa tämä pitää täällä toistaa että se menee jakeluun?! Kerroin vain, etten ymmärrä mitä heterot saavat itselleen Erikan jumalanpilkka lauluista?
 

Yhteistyössä