V
vierailija
Vieras
Äitis sekoitti alustaa, kun sinua tekiTyperää sekoittaa alustoja keskenään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äitis sekoitti alustaa, kun sinua tekiTyperää sekoittaa alustoja keskenään.
Mikä tieto sulta menisi ohi, pieru vai hiiri?Perustelen: jokin tieto voi mennä silloin ohi. Joten, koko hyöty käydä täällä katoaa.
Pierutietoutta on vaikea nykyään löytää.Mikä tieto sulta menisi ohi, pieru vai hiiri?
Höpö höpöMä suosittelen jokaiselle aamun aloituksesksi KUNNON kaurapuuroa esikäsittelemättömistä hiutaleista. Hoikistaa ja HYVÄÄ, kun tiputtaa mukaan kolmasosan liemikuutiota
Mä harrastin ekaa kertaa anaalia yhden ihanan tapailumiehen kanssa (oli muuten tuttu TV:stä) vielä monen päivän päästä siitä meinas rientää housuun Linnanmäellä, kun joku hermo varmaan aktivoitu liikaa. No tyhjenipähän kunnolla!Minulla oli kerran tosi paha ummetus, niin pyysin naapurissa asuvan miehen antamaan minulle aseksiä. Kyllä törähti kakka sen jälkeen sängylle.
Tottapas, ainakin omalla kohdallaHöpö höpö
Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.Tottapas, ainakin omalla kohdalla
Minä syön kanssa, mutten siihen kyllä mitään lihaliemikuutioita kaipaa, eiks niissä ole liikaa suolaa myöskin.Tottapas, ainakin omalla kohdalla
Eikä liemikuutiotKaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
On tossa muodossa, mutta joku kaurajuoma taasen ei.Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
Se tekee hyvää rassata röörit auki aina silloin tällöin.Minulla oli kerran tosi paha ummetus, niin pyysin naapurissa asuvan miehen antamaan minulle aseksiä. Kyllä törähti kakka sen jälkeen sängylle.
Ihme tuollaisia vajaita pätkiä, katsooko joku niitä sieötä instasta oikeasti? Ja mietin, että miksi katsoo?Miksei toi ig-tili Ne bi smelkään voi laittaa noita videoitaan kokonaisena konserttina you tubeen, kun kaiken kuvaa kumminkin. Ihan idiootti.
Mitkään viljatuotteet ei ole.On tossa muodossa, mutta joku kaurajuoma taasen ei.
No onhan, tärkeitä hiilareita täysjyväisenä just naisen hormonitoiminnalle esim. Ja tietty vatsa.Mitkään viljatuotteet ei ole.
Ei kaikille. Jokainen normaali analysoi kakkansa ja luo ruokavalion sen mukaan.Mitkään viljatuotteet ei ole.
Ei ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.No onhan, tärkeitä hiilareita täysjyväisenä just naisen hormonitoiminnalle esim. Ja tietty vatsa.
Mitä helvettiä nytEi ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.
No minulle on ainakin, ei ylipainoa ja elimistö toimii ns. normaalisti, eikä sairauksiakaan.Ei ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.
Ihminen on lihansyöjä.Mitä helvettiä nyt![]()
Mistä tuon olet keksinyt?Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
Monikin asia on mennyt vikaan kirjoitustyylisi perusteella.No minulle on ainakin, ei ylipainoa ja elimistö toimii ns. normaalisti, eikä sairauksiakaan.
Mä laitoin Urtrkram Umamkuution siihen kaurapuuroon. Siinä on vaan kasvisperäisiä aromeita. En siis mitään Maggia.Eikä liemikuutiot![]()