V
vierailija
Vieras
Pierutietoutta on vaikea nykyään löytää.Mikä tieto sulta menisi ohi, pieru vai hiiri?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pierutietoutta on vaikea nykyään löytää.Mikä tieto sulta menisi ohi, pieru vai hiiri?
Höpö höpöMä suosittelen jokaiselle aamun aloituksesksi KUNNON kaurapuuroa esikäsittelemättömistä hiutaleista. Hoikistaa ja HYVÄÄ, kun tiputtaa mukaan kolmasosan liemikuutiota
Mä harrastin ekaa kertaa anaalia yhden ihanan tapailumiehen kanssa (oli muuten tuttu TV:stä) vielä monen päivän päästä siitä meinas rientää housuun Linnanmäellä, kun joku hermo varmaan aktivoitu liikaa. No tyhjenipähän kunnolla!Minulla oli kerran tosi paha ummetus, niin pyysin naapurissa asuvan miehen antamaan minulle aseksiä. Kyllä törähti kakka sen jälkeen sängylle.
Tottapas, ainakin omalla kohdallaHöpö höpö
Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.Tottapas, ainakin omalla kohdalla
Minä syön kanssa, mutten siihen kyllä mitään lihaliemikuutioita kaipaa, eiks niissä ole liikaa suolaa myöskin.Tottapas, ainakin omalla kohdalla
Eikä liemikuutiotKaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
On tossa muodossa, mutta joku kaurajuoma taasen ei.Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
Se tekee hyvää rassata röörit auki aina silloin tällöin.Minulla oli kerran tosi paha ummetus, niin pyysin naapurissa asuvan miehen antamaan minulle aseksiä. Kyllä törähti kakka sen jälkeen sängylle.
Mitkään viljatuotteet ei ole.On tossa muodossa, mutta joku kaurajuoma taasen ei.
No onhan, tärkeitä hiilareita täysjyväisenä just naisen hormonitoiminnalle esim. Ja tietty vatsa.Mitkään viljatuotteet ei ole.
Ei kaikille. Jokainen normaali analysoi kakkansa ja luo ruokavalion sen mukaan.Mitkään viljatuotteet ei ole.
Ei ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.No onhan, tärkeitä hiilareita täysjyväisenä just naisen hormonitoiminnalle esim. Ja tietty vatsa.
Mitä helvettiä nytEi ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.
No minulle on ainakin, ei ylipainoa ja elimistö toimii ns. normaalisti, eikä sairauksiakaan.Ei ole, eivät kuulu ihmisen luonnolliseen ruokavalioon.
Ihminen on lihansyöjä.Mitä helvettiä nyt![]()
Mistä tuon olet keksinyt?Kaura ei ole ihmisen luonnollista ruokaa.
Monikin asia on mennyt vikaan kirjoitustyylisi perusteella.No minulle on ainakin, ei ylipainoa ja elimistö toimii ns. normaalisti, eikä sairauksiakaan.
Mä laitoin Urtrkram Umamkuution siihen kaurapuuroon. Siinä on vaan kasvisperäisiä aromeita. En siis mitään Maggia.Eikä liemikuutiot![]()
Itelläs on kiusaaja että.Monikin asia on mennyt vikaan kirjoitustyylisi perusteella.
Mutta miksi?Mä laitoin Urtrkram Umamkuution siihen kaurapuuroon. Siinä on vaan kasvisperäisiä aromeita. En siis mitään Maggia.
Mua alkanut ärsyttää kun se aina ficcinsä alussa kirjoittaa kuinka ei hällä ole varmastikaan enää paljoa elinaikaa plaa plaa. Hyvin tuntuu jaksavan.Vau, ficcikirjailija käynyt vuoden aikana jo 30 keikalla, on kyllä paljon terveydentilaansa nähden, tietysti asuinpaikkakin hiukan eri.
Mistä puhutte?Ja toi kun nyt ei ole millään tapaa ees kuumaa kellekään normaalille.