V
vierailija
Vieras
Itelläs on kiusaaja että.Monikin asia on mennyt vikaan kirjoitustyylisi perusteella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itelläs on kiusaaja että.Monikin asia on mennyt vikaan kirjoitustyylisi perusteella.
Mutta miksi?Mä laitoin Urtrkram Umamkuution siihen kaurapuuroon. Siinä on vaan kasvisperäisiä aromeita. En siis mitään Maggia.
Mua alkanut ärsyttää kun se aina ficcinsä alussa kirjoittaa kuinka ei hällä ole varmastikaan enää paljoa elinaikaa plaa plaa. Hyvin tuntuu jaksavan.Vau, ficcikirjailija käynyt vuoden aikana jo 30 keikalla, on kyllä paljon terveydentilaansa nähden, tietysti asuinpaikkakin hiukan eri.
Mistä puhutte?Ja toi kun nyt ei ole millään tapaa ees kuumaa kellekään normaalille.
Kaurasta, pieruista ja liemikuutioista.Mistä puhutte?
Hänet pidempään tunteneet sanoo että on puhunut noin jo vuosia, sairaudet vaan vähän vaihtuu matkan varrella.Mua alkanut ärsyttää kun se aina ficcinsä alussa kirjoittaa kuinka ei hällä ole varmastikaan enää paljoa elinaikaa plaa plaa. Hyvin tuntuu jaksavan.
No Jeren ja Joostin muka hauskoista ”mikrofonikikkeleistä” Joostin keikalla tietty.Mistä puhutte?
Höpö höpö, äläpä jaksa valehdella.Hänet pidempään tunteneet sanoo että on puhunut noin jo vuosia, sairaudet vaan vähän vaihtuu matkan varrella.
Eikö tuolle ole joku ihan virallinen diagnoosikin, että keksii sairauksia.Hänet pidempään tunteneet sanoo että on puhunut noin jo vuosia, sairaudet vaan vähän vaihtuu matkan varrella.
Onhan hänen kirjoituksiaan netissä edelleen nähtävissä monen vuoden takaa.Höpö höpö, äläpä jaksa valehdella.
Joutuu vaihtamaan maata säännöllisin väliajoin kun lääkärit pääsee jyvälle.Eikö tuolle ole joku ihan virallinen diagnoosikin, että keksii sairauksia.
Ai? Oliko tästä videota jossain?No Jeren ja Joostin muka hauskoista ”mikrofonikikkeleistä” Joostin keikalla tietty.
Niin silläpä eli älä sit itse keksi tarinoita, esiintynyt myös tv-keskusteluissa sairauksiensa tiimoilta.Onhan hänen kirjoituksiaan netissä edelleen nähtävissä monen vuoden takaa.
X:ssä itellä tullut vastaan ihan pyytämättä.Ai? Oliko tästä videota jossain?
K on tykännyt Dzn Eiffelintornipostauksesta mutta ei Maxim’s kuvistaDz on tykännyt Kn Kroatian keikan postauksesta, mutta ei Karnevaalikoosteesta
![]()
Tuossa yksi.Ai? Oliko tästä videota jossain?
Samaa mieltä.En ymmärrä mitä tällä yritetään sanoa? Onko tämä olevinaan jokin haukkumisyritys? Etkö tajua, että osa meistä kirjoittelee mielellään tänne, eikä edes häiriinny idiooteista, joita täällä myös silloin tällöin pyörii, mutta että tämä ketju ei todellakaan ole ainoa kiva asia elämässämme?
Paremman makuista, kuin pelkkä suola. Soijakastikekekin vois olla ok. Kannattaa olla ennakkoluuloton eilkä jumittua niihin hiton hillosilmiinMutta miksi?
Tuossa yksi.
![]()