Lestojen logiikka se tosiaan pelaa vuodesta toiseen 😂 Osallistujia on 86 000 ja heillä on käytössään tasan yksi suihku 🚿 🙄

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti minua tarkoitit? Ja sitten unohdit tämän neuvoni: ”Psykologia ei ainakaan ole sinun vahvimpia puoliasi että jätä se jatkossa mielellään pois”.

Katsos kun uskovaisiin minulla on paremminkin ylemmyyskompleksi. Kun nyt kerran haluat kompleksisoida koko asian, en todellakaan osaa arvostaa ihmisiä joita voi aivopestä naurettavilla saduilla kaikenmaailman kummitusolennoista mennen ja tullen.

Suomenruotsalaiset ovat kyllä ihan jees porukkaa, tapaan heitä viikottain ja puhun heille heidän omalla kielellään. Ja samalla nyt välähti mieleen että kaikki heistä ketkä tunnen (useita kymmeniä tuttuja) niin ovat siinä mielessä fiksuja että eivät palvo sinun kummituksiasi. Eivätkä tietääkseni mitään muitakaan.

Lycka till jesseä ootellessasi, eiköhän se nyt ihan kohta nouse mudista tai hiekasta näkösälle 😁
Suomenruotsalaisten esi-isät sen sun kammoaman uskonnon suomalaisille väkivalloin toivat.
 
😄 ihan selkeästi ei alemmuuskompleksi. Mutta ei hätää, reilun kuukauden päästä alkaa taas koulu ja saat uutta ajateltavaa. Ei sitten ehkä ahdista enää niin paljon.
Eskarilaisiakin vähemmällä ymmärryksellä siunattujen uskovaisten kanssa on kyllä ihan mahdotonta keskustella uskon asioista. Ja oikeastaan ihan kaikesta muustakin kun ymmärrys on nollaa hipova 😖
 

Yhteistyössä