V
vierailija
Vieras
trollolloooIhminen on aina syönyt lihaa ja luotu syömään lihaa. Kasviskaurahörhöt on evoluution vääristymä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
trollolloooIhminen on aina syönyt lihaa ja luotu syömään lihaa. Kasviskaurahörhöt on evoluution vääristymä.
Silti syytit vain Kärtsää.Olkoon miten on, mutta varmaan sovittu etukäteen siinä tapauksessa, sen verran teatterimaiselta näyttää=tyhmältä.
Näkee kuka on kuvannutGaymiehet näyttää olevan pyörällä päästään tosta uusimmasta pukuhuonestoorista
Onko tämä jotain kansakoulussa opetettua muinaiskieltä?trollollooo
K kyllä tunkee nykyään kameran läpi. Miksiköhän....Näkee kuka on kuvannut.
Ootko joku uskis, kun luomisteoriankin vielä tähän vedät mukaan.Ihminen on aina syönyt lihaa ja luotu syömään lihaa. Kasviskaurahörhöt on evoluution vääristymä.
Et oo entistä upeeta kroppaa huomannu etkä entistä itsevarmempaa olemusta.Missäs tälläinen muka näkyy, samaan pottaankin palasi, ja Pokemon teemakin ollut iät ja ajat.
*upeempaa*Et oo entistä upeeta kroppaa huomannu etkä entistä itsevarmempaa olemusta.
Ihminen on lihansyöjä, ei mikään herneenpalkojen nakertaja.Ootko joku uskis, kun luomisteoriankin vielä tähän vedät mukaan.![]()
Ja uus mimmiAika hotti on Käärijä nykyään.Ennenkin oli,mut sinkkuus tuonut jotain uutta lisää.
Kasviksia syövät on pelkkä vääristymä ihmiskunnan historiassa.Ootko joku uskis, kun luomisteoriankin vielä tähän vedät mukaan.![]()
Uuh, en oo tätä pätkää K&K:sta nähnytkään. Oisko sulla näiden pyllyistä samanlaista pätkää?![]()
Harmi kun K:n luontainen seksikkyys tulee enemmän ilmi miesten kanssa.Ja uus mimmi![]()
Jos kaappaan Karimin, niin olenko mä metsästäjä, keräilijä, luolamies, viljelijä vai esimerkki sivilisaation edustajasta?Ai lihaa ovat keräilleet?Kyllä se varhaisten ihmisapinoiden ravinto oli enimmäkseen kasvisperäistä ja sitten jotain hyönteisiä ja pikkueläimiä joita sai paljain käsin kiinni. Metsästäminen alkoi vasta, kun opittiin tekemään työkaluja. Kasvisten syönti, joihin myös viljakasvit kuuluu, on kulkenut koko ajan rinnalla. Itse asiassa nykyaikainen yhteiskunta alkoi kehittyä vasta sitten, kun opittiin viljelemään viljoja.
Kattellaas nyt ensin onko vaiko eikö.Ja uus mimmi![]()
No hyvin voi olla K:n idea, vaikka Joost oiskin aloittanut.Silti syytit vain Kärtsää.
Sä oot kuolamies.Jos kaappaan Karimin, niin olenko mä metsästäjä, keräilijä, luolamies, viljelijä vai esimerkki sivilisaation edustajasta?
Nyt löytyi suomenkieleen uusi sana, kuolamies.Sä oot kuolamies.
Tuskin on. Show oli Joostin. Ennenkin kun K on ollut Joostin keikalla fiittaamassa, hän on aina antanut Joostin puhua ja johdattaa sitä juttua. Samalla lailla oli Tukholmassa, josta on myös videomatskua. Vastaavasti Kärtsän keikoilla Joost kunnioittaa Kärtsän showta.No hyvin voi olla K:n idea, vaikka Joost oiskin aloittanut.
Ja näkeehän siitä klipistä et Joost juonii jotakin ja Kärtsä on aluksi hieman hukassa, et mitä kuuluisi tehdä.Tuskin on. Show oli Joostin. Ennenkin kun K on ollut Joostin keikalla fiittaamassa, hän on aina antanut Joostin puhua ja johdattaa sitä juttua. Samalla lailla oli Tukholmassa, josta on myös videomatskua. Vastaavasti Kärtsän keikoilla Joost kunnioittaa Kärtsän showta.
Apinamies, joka hamuaa kunnon lihaa.Jos kaappaan Karimin, niin olenko mä metsästäjä, keräilijä, luolamies, viljelijä vai esimerkki sivilisaation edustajasta?
On sullakin obsessiot.Kävin vttumaisuuttani kertomassa muutamalle ulkkikselle et K seukkaa miehen kanssa, kun he alkoivat kysyä tarkempaa tietoa E:stä.