V
vierailija
Vieras
Ootko kateellinen vai mikä siinä niin kovasti hiertää.Jep. Ärsyttävää kun suomalaiset selittää somessa ulkkiksille, et K seurustelee ja lehdessä oli siitä juttua. Antais Kn hitto olla rauhassa, idiootit!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko kateellinen vai mikä siinä niin kovasti hiertää.Jep. Ärsyttävää kun suomalaiset selittää somessa ulkkiksille, et K seurustelee ja lehdessä oli siitä juttua. Antais Kn hitto olla rauhassa, idiootit!
Kävin vttumaisuuttani kertomassa muutamalle ulkkikselle et K seukkaa miehen kanssa, kun he alkoivat kysyä tarkempaa tietoa E:stä.Jep. Ärsyttävää kun suomalaiset selittää somessa ulkkiksille, et K seurustelee ja lehdessä oli siitä juttua. Antais Kn hitto olla rauhassa, idiootit!
On sullakin obsessiot.Kävin vttumaisuuttani kertomassa muutamalle ulkkikselle et K seukkaa miehen kanssa, kun he alkoivat kysyä tarkempaa tietoa E:stä.
Eli sä olet niitä toksisia faneja, mistä on ollut puhe. Levitteletkö useinkin valheita, jotta itelle tulis parempi fiilis?Kävin vttumaisuuttani kertomassa muutamalle ulkkikselle et K seukkaa miehen kanssa, kun he alkoivat kysyä tarkempaa tietoa E:stä.
Entä sitten. Kerroin että sen miehen nimi on Esko.On sullakin obsessiot.
En edes ole K:n fani vaan suojelen E:tä.Eli sä olet niitä toksisia faneja, mistä on ollut puhe. Levitteletkö useinkin valheita, jotta itelle tulis parempi fiilis?
Yök, nää on pahimpia.Eli sä olet niitä toksisia faneja, mistä on ollut puhe. Levitteletkö useinkin valheita, jotta itelle tulis parempi fiilis?
Sun kaltaisia kuspää faneja vastaan taistelen. Sä olet E juoruinesi sitä pahinta kastia.Yök, nää on pahimpia.
Sun kaltaisia kuspää faneja vastaan taistelen. Sä olet E juoruinesi sitä pahinta kastia.
Oho, täytyykin käydä infoamassa tällaisesta toiminnasta kv-discirdeissa. Hyvä kun tuli ilmi.Eli sä olet niitä toksisia faneja, mistä on ollut puhe. Levitteletkö useinkin valheita, jotta itelle tulis parempi fiilis?
E ansaitsee niin paljon parempaa kuin jonkun K:n.En edes ole K:n fani vaan suojelen E:tä.
Sulla on kova pakkomielle K:hon.Sun kaltaisia kuspää faneja vastaan taistelen. Sä olet E juoruinesi sitä pahinta kastia.
Ei siellä mistään K:n seurustelusta puhuttu, kun kävin äsken katsomassa, valepukit.Oho, täytyykin käydä infoamassa tällaisesta toiminnasta kv-discirdeissa. Hyvä kun tuli ilmi.
Oho, täytyykin käydä infoamassa tällaisesta toiminnasta kv-discirdeissa. Hyvä kun tuli ilmi.
K työntää tossa ekaks nätisti kielensä ulos ..Uuh, en oo tätä pätkää K&K:sta nähnytkään. Oisko sulla näiden pyllyistä samanlaista pätkää?
Ehkä Kaija Koo:honSulla on kova pakkomielle K:hon.
Hyvä.En edes ole K:n fani vaan suojelen E:tä.
Hlvetin pösilöt. Mut onneksi KK saa olla ja kypsyä rauhassa.....Jep. Ärsyttävää kun suomalaiset selittää somessa ulkkiksille, et K seurustelee ja lehdessä oli siitä juttua. Antais Kn hitto olla rauhassa, idiootit!
K yrpään? Siinä oot oikeessaSulla on kova pakkomielle K:hon.
Kaija Koo on jo kypsä, höntti.Hlvetin pösilöt. Mut onneksi KK saa olla ja kypsyä rauhassa.....Herrajumala mitä sieltä vielä tulee!
Bojan on kypsyttänyt Jeren aukkoa jo kolme vuotta. Ei taida tuntua minkään valokuvaajan pikku linssi sen jälkeen enää missään.Hlvetin pösilöt. Mut onneksi KK saa olla ja kypsyä rauhassa.....Herrajumala mitä sieltä vielä tulee!