V
vierailija
Vieras
Onhan ne hiukan samanlaiset, nimet.Voi vittu![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan ne hiukan samanlaiset, nimet.Voi vittu![]()
Mitäs luulet itse tuossa tilanteessa tuntevasi? Jokainen toipuu omaan tahtiin, mutta B on aina mennyt sata lasissa kaikkeen, joten veikkaan, että tässäkin vellotaan aikansa. Onneksi on lomalla.Onko se bojjaani jo toipunut vaiko ei? Voiko kohta palata päiväjärjestykseen?
Siis toi Anni oli kyllä saanut kuvata joksut. Minun aivoilla ei kyllä tajuttu mikä se paikka sit olikaan missä söivät, vippitilako siis.Eli sellaisia vippi-vieraita oli kutsuttu paikalle?
Anteeksi, pakko nauraa.
Nauratti jo siinä vaiheessa, kun joku sepusti, että "jokainen Joksu on voinut kutsua vip-aitioon 100 läheistään...ja vielä jää 200 julkimoa..."(kun näitä vieraita oli jonkun lähteen mukaan 700), Yes, sure![]()
Vip-telttaan oli kutsuttu 700 vierasta. Se sanottiin jo ennen karnevaleja. Telttaan piti mahtua 700 vierasta, kertoi Jure. Mikä tuossa nyt on niin naurettavaa?Eli sellaisia vippi-vieraita oli kutsuttu paikalle?
Anteeksi, pakko nauraa.
Nauratti jo siinä vaiheessa, kun joku sepusti, että "jokainen Joksu on voinut kutsua vip-aitioon 100 läheistään...ja vielä jää 200 julkimoa..."(kun näitä vieraita oli jonkun lähteen mukaan 700), Yes, sure![]()
Hyi helvetti.Siis toi Anni oli kyllä saanut kuvata joksut. Minun aivoilla ei kyllä tajuttu mikä se paikka sit olikaan missä söivät, vippitilako siis.
Opettele käytöstapoja.Hyi helvetti.
Nämä turhakkeet siellä vieraina ja se, että joku palstalainen kuvitteli jokaisen Joksun löytävän sinne 100 tuttavaansaVip-telttaan oli kutsuttu 700 vierasta. Se sanottiin jo ennen karnevaleja. Telttaan piti mahtua 700 vierasta, kertoi Jure. Mikä tuossa nyt on niin naurettavaa?
Eihän hän tätä palstaa lue lue, ja jos lukiskin selviäisi toi sekaannus pian. Täällä kirjoiteltu kyllä ennenkin kokonimillä.Joo tykkää varmaan hirveästi, kun hänestä tällaisella roskapalstalla kirjoitellaan koko nimellä.
Siis ollessaan Ljubljanassa ekaa päivää, ei sentään toi Joksujen illallinen.Että vituttaa, että Joksut on siis kutsuneet / suostuneet menemään syömään siis tällaisten ei-paikallisten, ei heitä edes fanittavien turhakkeiden kanssa, jotka kaiken kukkuraksi vieläpä käyttävät tekoälyä lounaspaikan valintaan
Kuin tyhmä pitää ihmisen olla?
Slovenian piirit on pienet mutta eiköhän noita julkkistuttavia riitä jokaiselle oman suvun ja ystäväpiirin lisäksi. Mulla on pieni suku ja vähän kavereita, mutta kyllä sain itsekin 50 ihmistä kutsuttua synttäreilleni (eikä kukaan ollut mikään hyvänpäiväntuttu), joten julkkikselta löytyy varmasti tuplasti tuo määrä.Nämä turhakkeet siellä vieraina ja se, että joku palstalainen kuvitteli jokaisen Joksun löytävän sinne 100 tuttavaansa![]()
No ei ne kyllä tuollakaan tavalla mitään uusia faneja saa, oletko vähän pihalla.Eivät he saa potentiaalisia uusia faneja sillä, että syöttävät ja juottavat fanejaan. Ihan järkevää toimintaa. Kaikkea ei tarvitse aina kadehtia.
Ketä täällä kuvittelet niiden haittaavan?Hehheh tykkäätte kokonimistä, täältä pesee että.
Ei olleet vippiaitiossa muistaakseni.Eli sellaisia vippi-vieraita oli kutsuttu paikalle?
Anteeksi, pakko nauraa.
En usko hetkeäkään siellä olleen heidän kaikkia kumminkaimojaan. Jos kerran joku NOBODY Suomestakin oli tuotu sinne! xDSlovenian piirit on pienet mutta eiköhän noita julkkistuttavia riitä jokaiselle oman suvun ja ystäväpiirin lisäksi. Mulla on pieni suku ja vähän kavereita, mutta kyllä sain itsekin 50 ihmistä kutsuttua synttäreilleni (eikä kukaan ollut mikään hyvänpäiväntuttu), joten julkkikselta löytyy varmasti tuplasti tuo määrä.