K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli sellaisia vippi-vieraita oli kutsuttu paikalle? :D
Anteeksi, pakko nauraa.
Nauratti jo siinä vaiheessa, kun joku sepusti, että "jokainen Joksu on voinut kutsua vip-aitioon 100 läheistään...ja vielä jää 200 julkimoa..."(kun näitä vieraita oli jonkun lähteen mukaan 700), Yes, sure 😆
Siis toi Anni oli kyllä saanut kuvata joksut. Minun aivoilla ei kyllä tajuttu mikä se paikka sit olikaan missä söivät, vippitilako siis.

Eli sellaisia vippi-vieraita oli kutsuttu paikalle? :D
Anteeksi, pakko nauraa.
Nauratti jo siinä vaiheessa, kun joku sepusti, että "jokainen Joksu on voinut kutsua vip-aitioon 100 läheistään...ja vielä jää 200 julkimoa..."(kun näitä vieraita oli jonkun lähteen mukaan 700), Yes, sure 😆
Vip-telttaan oli kutsuttu 700 vierasta. Se sanottiin jo ennen karnevaleja. Telttaan piti mahtua 700 vierasta, kertoi Jure. Mikä tuossa nyt on niin naurettavaa?

Nämä turhakkeet siellä vieraina ja se, että joku palstalainen kuvitteli jokaisen Joksun löytävän sinne 100 tuttavaansa 😆
Slovenian piirit on pienet mutta eiköhän noita julkkistuttavia riitä jokaiselle oman suvun ja ystäväpiirin lisäksi. Mulla on pieni suku ja vähän kavereita, mutta kyllä sain itsekin 50 ihmistä kutsuttua synttäreilleni (eikä kukaan ollut mikään hyvänpäiväntuttu), joten julkkikselta löytyy varmasti tuplasti tuo määrä.

Slovenian piirit on pienet mutta eiköhän noita julkkistuttavia riitä jokaiselle oman suvun ja ystäväpiirin lisäksi. Mulla on pieni suku ja vähän kavereita, mutta kyllä sain itsekin 50 ihmistä kutsuttua synttäreilleni (eikä kukaan ollut mikään hyvänpäiväntuttu), joten julkkikselta löytyy varmasti tuplasti tuo määrä.
En usko hetkeäkään siellä olleen heidän kaikkia kumminkaimojaan. Jos kerran joku NOBODY Suomestakin oli tuotu sinne! xD
Vai oliko sittenkin saanut vain tavislipun?

Yhteistyössä