V
vierailija
Vieras
Laitetaan, tarkoittaa kaunista naista, ei pelkästään nukkea.Laitetaanko siellä oikeasti tätä lutkaa kommentteina? Siis nukke merkityksessä? En jaksa itse mennä lukemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitetaan, tarkoittaa kaunista naista, ei pelkästään nukkea.Laitetaanko siellä oikeasti tätä lutkaa kommentteina? Siis nukke merkityksessä? En jaksa itse mennä lukemaan.
Jep.Laitetaanko siellä oikeasti tätä lutkaa kommentteina? Siis nukke merkityksessä? En jaksa itse mennä lukemaan.
No tää selittää jo vähän. Älytöntä jos jotain nukkea toisteltaisiin. Ainakin näin suomalaisen silmin.Laitetaan, tarkoittaa kaunista naista, ei pelkästään nukkea.
En ees tiedä näistä Balkanin edustajista mitään, hyvä jos Bojanin tunnistan kuvista. Vaikka täällä kävisi kerran kuukaudessa, niin sun kuluneet jutut tunnistaa, koska toistat niitä nähtävästi jatkuvasti.No miksikä sitä sitten pitäisi sanoa, sehän on puunattu ja kiillotettu nukke
Mites tää nyt sulla menee noin tunteisiin... oliko sun idoli? Haaveet kaatuu...
Et tunnista, kun alkuperäisen olen kirjoittanut minä, eri henkilö kuin se, joka sinulle vastasi.En ees tiedä näistä Balkanin edustajista mitään, hyvä jos Bojanin tunnistan kuvista. Vaikka täällä kävisi kerran kuukaudessa, niin sun kuluneet jutut tunnistaa, koska toistat niitä nähtävästi jatkuvasti.
Kaunista naista tarkoittaa myös. https://en.wiktionary.org/wiki/lutkaSerbiaksi kaunis on lepa. Ja synonyymeja ovat vaikkapa diva. Lutkasta sanotaan vain että tarkoittaa nukkea ja hellittelynimeä.
Lutka on substantiivi, joten sitä ei voi käyttää adjektiivina. Käytännössä sitä sanotaan samassa merkityksessä kuin nukke. Kauniista naisesta voi sanoa, että olet nukke eli tavallaan voidaan tulkita kauniiksi naiseksi mutta se ei tarkoita sanana kaunista vaan substantiivia nukke.Laitetaan, tarkoittaa kaunista naista, ei pelkästään nukkea.
Kyllä se tarkoittaa slaavilaisissa kielissä. Substantiivit kantavat eri merkityksiä eri kielissä. Mutta sanotaan sitten niin, että lutka tarkoittaa myös kaunotarta ja sillä viitataan vain naisiin ja tyttöihin.Lutka on substantiivi, joten sitä ei voi käyttää adjektiivina. Käytännössä sitä sanotaan samassa merkityksessä kuin nukke. Kauniista naisesta voi sanoa, että olet nukke eli tavallaan voidaan tulkita kauniiksi naiseksi mutta se ei tarkoita sanana kaunista vaan substantiivia nukke.
Lutka tarkoittaa horoa.Ehkä lutkaa vastaavia suomen kielessä olisi naisesta puhuttaessa onpa hyvännäköinen pakkaus tai olet oikea enkeli eli sana tarkoittaa muuta mutta lauseyhteydessä sitä voidaan käyttää kauniista naisesta. Ei pakkaus eikä enkeli silti tarkoita suoraan kaunista naista.
Luet jotain ala-arvoisia roskalehtiä ja yrität päteä sillä täällä.Ihmiset, joilla on lukutaito? Onhan se rankkaa niille, jotka eivät ole päässeet tavaamisastetta pidemmälle.
Valittamisen sijaan kirjoita itse siitä, mistä haluat keskusteltavan.Tämäkö nyt on sitä järkevää keskustelua![]()
Substantiivit kantavat monia merkityksiä, ei kielet toimi noin yksinkertaisesti.Lutka on substantiivi, joten sitä ei voi käyttää adjektiivina. Käytännössä sitä sanotaan samassa merkityksessä kuin nukke. Kauniista naisesta voi sanoa, että olet nukke eli tavallaan voidaan tulkita kauniiksi naiseksi mutta se ei tarkoita sanana kaunista vaan substantiivia nukke.
Lukutaitoa voi käyttää moneen mutta ilman sitä ei pysty alkeellisimpaankaan mediakriittisyyteen. En tiedä, voiko täällä päteä ylipäätään millään, kun samassa roskakasassa kierimme kaikki.Luet jotain ala-arvoisia roskalehtiä ja yrität päteä sillä täällä.![]()
Kertoo lähinnä suomalaisten käsitystä slaavilaisista naisista, ei itse slaavilaisista naisista, eikö totta?Slaavimaissa lutkat on mieleisiä, siellähän naiset kaikki on vähän lutkia ja naisen asema.
Sulla ja sun sivupersoonalla on käytössä täysin sanat maneerit, kirjoitustyyli ja sanasto, joten muna vai kana, ihan sama tässä kohtaa.Et tunnista, kun alkuperäisen olen kirjoittanut minä, eri henkilö kuin se, joka sinulle vastasi.
Normaali ihminen ei tarvitse tuossa kohtaa mediakriittisyyttä, koska normaalit ihmiset eivät lue koskaan tollasia roskajuttuja.Lukutaitoa voi käyttää moneen mutta ilman sitä ei pysty alkeellisimpaankaan mediakriittisyyteen. En tiedä, voiko täällä päteä ylipäätään millään, kun samassa roskakasassa kierimme kaikki.
Voi kulta, kun ethän sinä tiedä, mikä on roskaa ja mikä ei, jos et koskaan lue mitään. Mediakriittisyyttä tarvitaan ihan koko ajan netissä.Normaali ihminen ei tarvitse tuossa kohtaa mediakriittisyyttä, koska normaalit ihmiset eivät lue koskaan tollasia roskajuttuja.
Ja sinäkin annat hänelle katselukertojaPostaus kerännyt alle tunnissa 20 000 tykkäystä. Selvästi pettäjänaisista tykätään.
Ei lue serbialaisia roskalehtiä = ei lue koskaan mitäänVoi kulta, kun ethän sinä tiedä, mikä on roskaa ja mikä ei, jos et koskaan lue mitään. Mediakriittisyyttä tarvitaan ihan koko ajan netissä.
Mutta en tykkäyksiä. Ja en seuraa häntä, joten ei saa siitäkään hyötyä. Mietin, jos laittaisin hänelle kommentiksi moni kakku päältä kaunis, mutta en oikein keksi sopivaa fraasia englanniksi.Ja sinäkin annat hänelle katselukertoja![]()