V
vierailija
Vieras
Sinun kokemus asiasta, mikä ei ole oma tunnetilani kylläkänsä.Täysin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinun kokemus asiasta, mikä ei ole oma tunnetilani kylläkänsä.Täysin.
kirjoita vierailijaTää ketju ei anna mun enää vastailla/lainailla!! Herjaa anna kelvollinen nimi. Eikä hyväksy mitään nimeä kuitenkaan.
Uuden kommenton antaa kyllä kirjoittaa
Minulla välillä noin tänään, mutta sit oon vain kirjoittanut lainaten saman kommentin myöhemmin poistuen välillä sivulta itse ni sit onnistunutkin se lainaus tokalla kertaa.Tää ketju ei anna mun enää vastailla/lainailla!! Herjaa anna kelvollinen nimi. Eikä hyväksy mitään nimeä kuitenkaan.
Uuden kommenton antaa kyllä kirjoittaa
Hiljaa vammainen pässi.Lopettakaa se poistelu, stanan homehuurumunat!![]()
En todellakaan makaa, ihan kävellen tuolla ulkona eri paikkoihin liikun ei tartte huolestua, ainoa mikä jää nyt poies on alunperin ajateltu Gibraltarin osuus. Pääsyy siihenkään ei tosin kuumuus. Hintaa tällä matkalla kyllä ihan riittävästi 3800 eur plus tohon päälle ostokset ja taksit.Kekähän se täällä ilmeisesti poistelee. On siinäkin, menee väärään aikaan lomalle maahan, jossa ei kuumuuden vuoksi voi tehdä yhtään mitään, päätyy makaamaan ilmastoidussa hotellihuoneessa ja maksaa kaikesta tästä ainakin 100 euroa per yö.
Olen nudistirannalla että.Kekähän se täällä ilmeisesti poistelee. On siinäkin, menee väärään aikaan lomalle maahan, jossa ei kuumuuden vuoksi voi tehdä yhtään mitään, päätyy makaamaan ilmastoidussa hotellihuoneessa ja maksaa kaikesta tästä ainakin 100 euroa per yö.
Ole vaan rauhassa, minä edellisen kirjoittanut matkalla oleva en.Olen nudistirannalla että.
Oli kyllä aika erikoisia kuvia. Ja käsitinkö oikein et Kirri ne poistanut jo, ite siis nähnyt X:ssä vaan.Mitä järkeä noissa Karlo Kirrin kuvissa on? Ihan kuin jonkun teinin käsittelemiä kuppasella halpisfiltterillä. Ja Bojan ei osaa poseerata käskystä, kuten Kärtsä, aina tuo nuhainen pierunhaisteluilme
Niinpä tietysti, onko meheviä kiguleita?Olen nudistirannalla että.
On ne Kirrillä vielä InstassaOli kyllä aika erikoisia kuvia. Ja käsitinkö oikein et Kirri ne poistanut jo, ite siis nähnyt X:ssä vaan.
Sitäpaitsi googlauksen perusteella Fuengirolassa ei edes ole nudistirantaa, vaan lähimmät Mijaksessa ja Benalmadenassa.Ole vaan rauhassa, minä edellisen kirjoittanut matkalla oleva en.
Ei tarvitse peitellä olevasi nakurannalla.En todellakaan makaa, ihan kävellen tuolla ulkona eri paikkoihin liikun ei tartte huolestua, ainoa mikä jää nyt poies on alunperin ajateltu Gibraltarin osuus. Pääsyy siihenkään ei tosin kuumuus. Hintaa tällä matkalla kyllä ihan riittävästi 3800 eur plus tohon päälle ostokset ja taksit.
Ehhehhee, en ees taida mennä millekään rannalle tänään.Ei tarvitse peitellä olevasi nakurannalla.
Ok, sit oon ymmärtänyt X:n höpinöistä jotakin väärin.On ne Kirrillä vielä Instassa
Se poisti ilmeisesti pari Bojanin kuvaa, näin ainakin tässä tumppu-postauksessa sanotaan https://www.tumblr.com/luluxa/821052056218615808/pics-that-were-deleted-from-kks-postOk, sit oon ymmärtänyt X:n höpinöistä jotakin väärin.