V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti ei nähdä samalla osastolla.Perseennuolija![]()
Ehkä voit suoremmin laittaa niille joita asia koskettaa mutta huomenna vasta sitten niin ei mene oudoksi. Muutenkin kannattaa odotella ennen kuin tekee tempauksia. =)
Olen Pera55. Olen taiteilija G. Pötkösen ystävä. Hän on tällä hetkellä suljetulla osastolla "lepäämässä".Minäkin olen pyytänyt
kaikkia > vähääkään
hampaankolossaan
talomme vanhoja
tapahtumia
mutustelevia
[ = koronaevakkoni
alkuaikojen asukkaita]
ottamaan minuun
suoran yhteyden
> sähköpostitse,
jolloin voimme
kahden kesken /
perinjuurin selvittää
kaikki mahdolliset
vaivaamaan jääneet
asiat.
Ilman draamaa.
Ilman valtapelejä.
Ilman yleisöä.
'Minä tiedän sinun
nimesi. Sinä tiedät
minun nimeni.
Edetäänkö meilistä
puhelinkeskusteluun?'
~
Tässä
suoraselkäisyyden
energiassa.
E
Jos olet kaivattuni, oot mulle ihan täydellinen!En ymmärrä noita juttuja vauvalla ja täällä. En ymmärrä missä mennään. Toisaalta, vaikka jatkuvasti ylitän rajan, en tosissaan saisi ja todellakin en ole sinulle sopiva. nn
Toivottavasti jokainen ihminen elää niin, että ei tarvi turhaa mielipahaa muille aiheuttaa. Se on monesti myöhäistä siinä vaiheessa kun sen tajuaa, mutta virheistä voi oppia ja asiat kannattaa keskustella läpi. Kaaos ja epätieto ruokkii vain mt-ongelmia.
Olen juuri niin "outo" kuin haluan, oli sitten päivä tai yö, ja sinä et siihen vaikuta, tuntematon. Kuka sinä olet puuttumaan toisten asioihin?Ehkä voit suoremmin laittaa niille joita asia koskettaa mutta huomenna vasta sitten niin ei mene oudoksi. Muutenkin kannattaa odotella ennen kuin tekee tempauksia. =)
Tietääkseni tekstin konteksti ei ottanut kantaa mitä on tehty vaan kyse on siitä, että selvittämättä jääneet asiat aiheuttavat mielipahaa/mt-ongelmia.Se on ironista kun nämä jotkut tulevat tyhjästä ilman selkeää kontekstia ketjuun selittämään toisille toisten virheistä, ja kehottavat puhumaan asiat auki, jotta vältyttäisiin mt-ongelmilta, mutta eivät itse puhu itsestään tai mistä on kyse. Luuletko, että olet kaiken yläpuolella ja oma toimintasi ei satuta? Jos vuorostani saan neuvoa niin ole itsellesi rehellinen ennen kuin toisille.
Tietääkseni tekstin konteksti ei ottanut kantaa mitä on tehty vaan kyse on siitä, että selvittämättä jääneet asiat aiheuttavat mielipahaa/mt-ongelmia.