V
vierailija
Vieras
Ei saatana nytEi oo tottaBojan on vielä itse kertonut että hänellä on iso pää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei saatana nytEi oo tottaBojan on vielä itse kertonut että hänellä on iso pää.
Mikään stooreissaan ei kyllä viitannut bäkkärillä oloon, oman kaveriporukkansa kanssa hengaa.Tuskin mitenkään yleisesti kulkevat. Joku bongannut esim bäkkärillä, sielläkin on paljon vapaaehtoisia.
No totta nää mun tarinat on. Ihmetyttää joidenkin tarve sijaiskokoa idolinsa kanssakäymiset ja laittaa ne johonkin siistiin nippuun.Mammat keksii mitä vaan, ettei K vaan olisi naisen kanssaNauratti eniten tämä avautuminen ”muusikkoystävästä”
![]()
Mun muusikkokaveri, joka oli naimisissa pyllisti jokaiselle, joka vastaan tuli. Yllätti, että sai kakki panna perseeseen, oli mies tai orava.Ja tarina jatkuu toinenkin muusikkotuttu löytyy, hänkin yritti minua kerran illanvietossa. Seurusteli todella hyvännäköisen upeusnaisen kanssa ja seinät olivat täynnä upeiden ja karismaattisten naisartistien kuvia, kertoi että on haaveilevansa menevänsä Adelen kanssa naimisiin, vaikka on A oli ylipainoinen (!) Jotain vakavaa skismaa ilmaantui kuitenkin sen upean seurustelukumppanin kanssa ja todennäköisesti syy selvisi kerran kun vietimme kerran iltaa minä, miesystäväni ja hän. Jossain vaiheessa, kun viiniä oli kulunut sen verran, että estot oli poissa pelistä, hän meni selälleen, veti housunsa kinttuun ja pyllisti miehelleni ja anoi, että pane häntä. No yllätyshän se oli.
Eihän E:llä ollut kuin muutama stoori eiliseltä, se nyt ei todellakaan kerro mitään missä on aikaansa viettänyt.Mikään stooreissaan ei kyllä viitannut bäkkärillä oloon, oman kaveriporukkansa kanssa hengaa.
Ok. Olikohan Ruississa?Mun muusikkokaveri, joka oli naimisissa pyllisti jokaiselle, joka vastaan tuli. Yllätti, että sai kakki panna perseeseen, oli mies tai orava.
Aijaa, aika outoa. Mun muusikkokaveri taas ei ole naimisissa, mutta ei myöskään ole saanut yhtään miestä.Mun muusikkokaveri, joka oli naimisissa pyllisti jokaiselle, joka vastaan tuli. Yllätti, että sai kakki panna perseeseen, oli mies tai orava.
Kakki?Mun muusikkokaveri, joka oli naimisissa pyllisti jokaiselle, joka vastaan tuli. Yllätti, että sai kakki panna perseeseen, oli mies tai orava.
No eipä ole uskottavaa et hyppisi kahdessa paikassa kesken keikan (Vantaalaisesta on stoorissa)Eihän E:llä ollut kuin muutama stoori eiliseltä, se nyt ei todellakaan kerro mitään missä on aikaansa viettänyt.
Sijaiskokoa voi etsiä vaikka vaateliikkeistä.No totta nää mun tarinat on. Ihmetyttää joidenkin tarve sijaiskokoa idolinsa kanssakäymiset ja laittaa ne johonkin siistiin nippuun.
Normaaliälyinen ymmärtää ton kirjoitusvirheeksi tai ainakin minä.Kakki?
Oudot asiat naurattaa täällä.Ei saatana nyt![]()
Ruissi on tunnettu siitä, että ihmiset seisoo paikallaan koko ajan, ei liiku mihinkään.No eipä ole uskottavaa et hyppisi kahdessa paikassa kesken keikan (Vantaalaisesta on stoorissa)
Ketä kiinnostaa.E:n hengailuporukka näköjään tänäänki Ruissis
No lähinnä, miten absurdiin pisteeseen asiat menny kun pitää päiden kokoja vertailla lasilöydösten takia, ei muutenOudot asiat naurattaa täällä.
Nauroit Bojanin pilkkaamiselle että.No lähinnä, miten absurdiin pisteeseen asiat menny kun pitää päiden kokoja vertailla lasilöydösten takia, ei muuten
Ainakin Sergey tekee ihan Ruissin someen sisältöjä.E:n hengailuporukka näköjään tänäänki Ruissis
VIP-puolelle kuuluu myös kaulassa roikkuva passi. Ei niitä koko ajan pidä kukaan.Pakko ihmetellä tätä rannekejuttua, kun tähän asti tietääkseni bäkkärille on aina se kaulassa roikkuva passi eikä mikään ranneke.
No nimenomaan. Joku luullu artistipassiksi.VIP-puolelle kuuluu myös kaulassa roikkuva passi. Ei niitä koko ajan pidä kukaan.
En ihmettelisi, että ois paikkaansa pitämätön ns. tieto.Pakko ihmetellä tätä rannekejuttua, kun tähän asti tietääkseni bäkkärille on aina se kaulassa roikkuva passi eikä mikään ranneke.