V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
E D I T
°°°°°°°°°
*'Tuntee'-sana tuli
vahingossa 2 krt.✓
°°E
Tietääkseni tekstin konteksti ei ottanut kantaa mitä on tehty vaan kyse on siitä, että selvittämättä jääneet asiat aiheuttavat mielipahaa/mt-ongelmia.
Ensisijaisesti sitä ylimielisyyttä.
Hyvää iltaa OgE. Ehkä viileä ja harmaa keli vaikuttaa. Oma olo myös hiukka apea. Kaikkea hyvää sinulle..
Pidän ryhmästä.
Tuttua raitaa.
Kuka lie jakoi muzat
× 2 kpl?
[Mä en jakanut].
.
Tipulle terkut..?
Heitä on useita,
m + n ja n + n.
Joku totesi, että
ketjuissa
70 prossaa on n + n
kaipuuta. Jaa-a.
.
Olo on tänään
jotenkin blaah.
Generally blah.
.
Hyvää iltaa kuitenkin.
Olen Pera55. Olen taiteilija G. Pötkösen ystävä. Hän on tällä hetkellä suljetulla osastolla "lepäämässä"..
Pidän ryhmästä.
Tuttua raitaa.
Kuka lie jakoi muzat
× 2 kpl?
[Mä en jakanut].
.
Tipulle terkut..?
Heitä on useita,
m + n ja n + n.
Joku totesi, että
ketjuissa
70 prossaa on n + n
kaipuuta. Jaa-a.
.
Olo on tänään
jotenkin blaah.
Generally blah.
.
Hyvää iltaa kuitenkin.
.Hyvää iltaa OgE. Ehkä viileä ja harmaa keli vaikuttaa. Oma olo myös hiukka apea. Kaikkea hyvää sinulle.
No hei Pera55. Tottakai saat nauttia pieruistani, pissastani ja ulosteistani niin kauan aikaa, kun rakas Göntsäni tulee takaisin.Olen Pera55. Olen taiteilija G. Pötkösen ystävä. Hän on tällä hetkellä suljetulla osastolla "lepäämässä".
Voisitko sinä x sillä välin tarjoilla minulle pierujasi, ulosteitasi ja pissaasi? Nauttisin niistä kaikista G:n tapaan. Minulle on G:n lupa tuurata häntä pieruimurina ja suuvessana.
Yst. Terv. Pera55
Kiitos ihana. Göntsä kertoi että pieret todella polttavaa kaasua kovalla paineella, kovaan ääneen rutisten ja oikein pitkäkestoisesti. Haluan noita sinun ihania pyllykaasujasi suoraan suuhuni.No hei Pera55. Tottakai saat nauttia pieruistani, pissastani ja ulosteistani niin kauan aikaa, kun rakas Göntsäni tulee takaisin.
x