V
vierailija
Vieras
Harvassa on ne liikennemerkit mitkä asettaa alimman sallitun nopeuden.Tuota voisi kysyä niiltä hitaasti ajavilta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harvassa on ne liikennemerkit mitkä asettaa alimman sallitun nopeuden.Tuota voisi kysyä niiltä hitaasti ajavilta.
Miten se tähän liittyy? Laki kieltää tarpeettoman hiljaa tai häiritsevästi ajamisen. Mutta kun ei tämä ole keskustelu siitä onko jokin laillista, vaan siitä onko se oikein.Harvassa on ne liikennemerkit mitkä asettaa alimman sallitun nopeuden.
Mikä ketäkin häiritseeMiten se tähän liittyy? Laki kieltää tarpeettoman hiljaa tai häiritsevästi ajamisen. Mutta kun ei tämä ole keskustelu siitä onko jokin laillista, vaan siitä onko se oikein.
No mä oon ainakin niin taitava kuski, et pääsen ohi ilman riskejä.Miten se tähän liittyy? Laki kieltää tarpeettoman hiljaa tai häiritsevästi ajamisen. Mutta kun ei tämä ole keskustelu siitä onko jokin laillista, vaan siitä onko se oikein.
Oli kelläkin mitä oikeuksia vaan, on oikeus ajaa liikenteessä, mutta kellään ei ole oikeutta vaarantaa muita liikkujia. Se, joka ajaa hitaasti ei vaaranna mitään.Liikenteessä ei saa ajaa ylinopeutta eikä tarpeettoman hitaasti. Kumpaankin suuntaan on marginaalia. Poliisi vähentää automaattisesti 3 km/h ylinopeusvalvonnassa ja samaa logiikkaa voi hyvin noudattaa toiseenkin suuntaan. Eli jos onnistuu sovittamaan nopeutensa 6 km/h vaihteluvälillä suurimpaan sallittuun nopeuteen nähden, toimii aika lailla optimaalisesti.
Moni minä-minä-ihminen tulee tässä nyt julistamaan omaa oikeuttaan toimia juuri niin kuin haluaa, jos laki ei sanatarkasti kiellä juuri sitä tiettyä asiaa. Siinä kuitenkin missataan se oleellinen pointti siitä, että liikenne on yhteispeliä eikä sitäkään voida säädellä absoluuttisesti. Ja toinen asia on, että jätetään se liikennevalvonta poliisin huoleksi. Jos sinulla on oikeus ajaa liian hidasta vauhtia, sillä toisella on oikeus ajaa ylinopeutta. Ei se laillista ole, mutta oikeus siihen on kunnes poliisi puuttuu asiaan. Liikennekulttuuri rapautuu, kun jokainen ajattelee vain sitä mihin itsellä on oikeus eikä sitä mikä on oikein.
Miksi ei voi ajaa nopeusrajoituksen mukaan? Miksi pitää edes käydä sisäistä väittelyä siitä onko riski vai ei?No mä oon ainakin niin taitava kuski, et pääsen ohi ilman riskejä.
Ja ei se riski ole se, joka ajaa hiljaa, vaan se, joka tekee sen riskiohituksen.
Jos sinä tarvitset sellaisia niin laita ajokorttisi vapaaehtoisesti kuivumaan väh. 60 vuodeksi alkajaisiksiHarvassa on ne liikennemerkit mitkä asettaa alimman sallitun nopeuden.
Onko muiden vaarantaminen ainoa asia, jota ei saa tehdä?Oli kelläkin mitä oikeuksia vaan, on oikeus ajaa liikenteessä, mutta kellään ei ole oikeutta vaarantaa muita liikkujia. Se, joka ajaa hitaasti ei vaaranna mitään.
Sinua se ei tietenkään häiritse koska olet aina bussin kyydissä joka voi väistää pahimmat ruuhkat omilla ruuhkattomilla bussikaistoillaanMikä ketäkin häiritsee
Voi KETTU mikä typerä väite! Hanki ensin ajokortti ja ajele pari vuotta etanoiden takana niin mielipiteesi kyllä takuulla muuttuuSe, joka ajaa hitaasti ei vaaranna mitään.