V
vierailija
Vieras
TV-ohjelmassa?R:n päivityksessä (ketkä näkee) on tosiaan GF:nsä kanssa ollu love Islandilla. Hyvin paljon E:n näköinen. Olisikohan asia käsitelty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TV-ohjelmassa?R:n päivityksessä (ketkä näkee) on tosiaan GF:nsä kanssa ollu love Islandilla. Hyvin paljon E:n näköinen. Olisikohan asia käsitelty.
Sillä saa paljon anteeksi.Mun akka on kova piereskelemään. Siinähän piereskelee, tekee hyvää ruokaa.
Mulle ei. Ei siellä voi säilytellä mitään millään avohyllyillä.Mulla tulee mieleen, että Bojanin kuva on otettu jollain jahdilla.
Mulla tulee mieleen, että Bojanin kuva on otettu jollain jahdilla.
K:n namu omassa seurassaan.Summa summarum E oli Hgissä juhlimassa synttäreitään. K:n kamu omassa naisseurassaan
Ei tosiaankaan ole tollasia pikkuesineitä hyllyillä putoilemassaMulle ei. Ei siellä voi säilytellä mitään millään avohyllyillä.
Eiväthän oo. Mut Bojanin kanssa kyllä!Minusta ainakin on hienoa, että on löytänyt naisen. Varmasti ymmärtävätkin toisiaan paremmin, kun molemmat julkisuudessa. Paljon ovat ainakin puhuneet, kun aamuun asti valvoneet jutellen.
Kiitos tiedosta.Uudet tangokuninkaalliset on Raija Mäntyniemi ja Juho Punkeri.
Enemmän kuin yksi pierunhaisteluilme.Montako eri ilmettä ootte bongannu tolla Emilialla. Mö oon tasan kaksi. Suhteessa 99/1.
"...Kesät kierrän keikoilla pohjoisessa ja talvet Keski-Euroopassa..."Ihana BojanMä en kestä miten sen lavalla olo Kn keikoillla on jo niin luontevaa ja fanitkaan ei yhtään ihmettele sen osallistumista
![]()
Sulle tuttu, kun katsot peiliin.Enemmän kuin yksi pierunhaisteluilme.
Ei toteudu."...Kesät kierrän keikoilla pohjoisessa ja talvet Keski-Euroopassa..."
Toteutuu!
Kiitos tiedosta.
Horoskoopit kanssa!Saisko vielä entisten vuosien tangokuninkaalliset nousevassa järjestyksessä?
Eiväthän oo-mummo havaittu kompostissa.Eiväthän oo. Mut Bojanin kanssa kyllä!![]()
Horoskoopit kanssa!
Pääsitkö panolle? NiceTää on mun tähtihetki rakettiretki suoraan Venukseen![]()
Ei ole kyllä esitellyt muitakaan vierailijoita, esim. Tavastia 1.0:lla.Aivan varmasti suurin osa Porvoon yleisöstä ei tiennyt koko tyypistä mitään, mutta ei sen kai sinänsä haittaa. K varmaan esitteli siellä.
Minulla ainakin.Aiheuttaako ukkonen ripulia?