Mä olen enemmän sellainen ystävyysfiilistelijä, jota bojere-shippaus ei haittaa mutta joka haluaa sen pysyvän ns. aisoissa/rajoissa. Yksi mulle sietämätön asia on näiden tosielämän tapailukumppanien haukkuminen/arvostelu tai sitten vastavuoroisesti heidän tuputtaminen heti naimisiin, kun toiset vasta tapailevat. Sen takia ehkä häiritsee tämä kk-tuputuskin, kun ei oikeasti voida tietää, mistä siinä on kyse mutta se tiedetään, ettei kukaan asioihin liittyvä ole sitä shippiä luonut tai yrittänyt millään tavalla työntää julkisuuteen. Silloin sen pitäisi antaa olla ainakin siihen asti, että olisi jotain, mitä shipata. Esim aikanaan Damonin ja Bojanin shippaus oli ymmärrettävää, kun oli se kuva, missä B makoilee Damonin päällä. Siinä ihan itse luotiin sitä shippausta. Sen sijaan S:n parittaminen ei ollut ok, kun Bojan sen selväsanaisesti kielsi eikä yhtään samankaltaista kuvaa löydetty mistään. En tiedä, saako tästä yhtään kiinni, mitä tarkoitan. Nämä nyt vaan ovat omia mielipiteitäni ja edelleenkin osaan harpata itselleni ei-sopivan sisällön pois.