V
vierailija
Vieras
EiVoisko siitä Haalandista jutskata muualla. Ei liity KB hen eikä K hon tai Bhen erikseen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
EiVoisko siitä Haalandista jutskata muualla. Ei liity KB hen eikä K hon tai Bhen erikseen
Oliko pierumamma taas paikalla? Hahaha, ilmeisesti poistunut.Huomaa, että paskaisimmat mammat ovat nyt lomilla. Tulee 20 sivua kakka suollettua taas tännekin päivässä normaalin alle 10:n sijaan.
Ei todellakaan ole näkynyt usein. Itse en ole nähnyt ikinä. Ja oon nähnyt K:n kaikki stoorit since 2023 kevään.Huoh. Menitkö tarkistamaan tuonkin. Ihan tiedoksi, tää nainen on K:n vanhoja ystäviä ja on näkynyt aika usein kuvissa.
Myyh söpöt. Mut myös, kuka helvetti suunnittelee jotain ilma-akrobatioita sisältävään hikiseen esiintymiseen vessapaperista tehdyt housut.![]()
Screenshot 20260716 214630 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260716 214630 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
![]()
Eipä taidettu tarkoittaa K:n omia stooreja, vaan näitä ihan lähipiirin, kavereiden stooreja ja postauksia yms., joihin K on vaikka tägätty mm. eurotourilta ja joissakin muissa jutuissa.Ei todellakaan ole näkynyt usein. Itse en ole nähnyt ikinä. Ja oon nähnyt K:n kaikki stoorit since 2023 kevään.
Lisää vaan pierutietoutta, olen oppinut paljonOliko pierumamma taas paikalla? Hahaha, ilmeisesti poistunut.
Oon ne jo sata kertaa katsonut. Eikö ole tuoreempaa pyllykuvaa?No tuohan on karnevaaleilta
Kieltämättä K:n aurinkolaseissa on jotain George Michael -fiilistäJa ehkä lookissa muutenkin.
Sellanen joka ei ole ottanut huomioon esiintymisesti tulevaa rasitusta.Myyh söpöt. Mut myös, kuka helvetti suunnittelee jotain ilma-akrobatioita sisältävään hikiseen esiintymiseen vessapaperista tehdyt housut.Ei oo kaikki kk:t ihan hommiensa tasalla.
Oon ne jo sata kertaa katsonut. Eikö ole tuoreempaa pyllykuvaa?
Tappeli Bellinghamin kanssa ja heitettiin ulos pubistaMitä ihmettä![]()
Pääsee hyviä pierujaEi kaltaistesi pyllyfetisistien perässä pysy mikään palveluntuottaja
Millä perusteella ei sitten kuulunut?Minä luulin aluksi oikeasti, että tuo housujen repeäminen kuului showhun kun ne repesivät noin tasaisesti.
Bojan Haalandin tiukassa otteessa.![]()
Millä perusteella ei sitten kuulunut?
Tottakai kuului.Millä perusteella ei sitten kuulunut?
Ai se olit sinä joka kaipasit isoa ja urheilullista Bojanille. Kunhan saisit nuo nyt ekana edes juttelemaan keskenään, niin sitten tiedetään kemioista lisää.
Seuraavaksi seksikkäämmät kalsarit, jotta gaypalstalla riittäisi enemmän puheenaihetta.
Noniin!Bojan Haalandin tiukassa otteessa.![]()
Uuh ahnaasti ottamassaPeppu pystyssä![]()