V
vierailija
Vieras
Kamerasta löytyy haastatteluja tubesta, yksi on vuodelta 2021. On muuttunut tosi paljon sen jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseäni ei haittaa mitenkään. Olen kaikkiruokainen ja pohdinnat sekä fantasiat kelpaa aina.Mua innostais niiiin paljon myös Kameramiehen eteläslaavilaisten seikkailuiden fiilistely. Hän on niin kosmopoliitti. Jos se sopisi mukaan
(Vaikka seuraavassa ketjussa jos ei vielä tässä)
Sanos muuta. Tää kaikki jotenkin konkretisoitui KKn tultua tiiviimmin tähän saagaan mukaan. Lähtee kyl ajatukset laukalle.Miks mulle todella "vaikuttaa" tuo suihkuverhostoori vasta nyt![]()
Mä taas sekosin suihkuverhostoorista jo sen ilmestyessä (oon ollu aina heikkona kainoon pehmeään alistuvaan k:hon) mut nyt se saa ihan eri ulottuvuuksiaSanos muuta. Tää kaikki jotenkin konkretisoitui KKn tultua tiiviimmin tähän saagaan mukaan. Lähtee kyl ajatukset laukalle.![]()
Mä taas sekosin suihkuverhostoorista jo sen ilmestyessä (oon ollu aina heikkona kainoon pehmeään alistuvaan k:hon) mut nyt se saa ihan eri ulottuvuuksia
Aika pehmeän alistuva oli vielä olympiastadionin keikalla, nykyään on jo vähän tottuneempi, mutta kyllä T:n kanssa vieläkin on sellainen vähän jännä tunnelma.Mä taas sekosin suihkuverhostoorista jo sen ilmestyessä (oon ollu aina heikkona kainoon pehmeään alistuvaan k:hon) mut nyt se saa ihan eri ulottuvuuksia
Just muistelin sitä olympiastadionin hommaa, vihreitä valtavia tekoripsiä joita K ujosti väräytteli alaspäin kun T tuli lähelle. Ja kun se ei yleensä muulloin ollut tuntunut menevän puihin oikein mistään.Aika pehmeän alistuva oli vielä olympiastadionin keikalla, nykyään on jo vähän tottuneempi, mutta kyllä T:n kanssa vieläkin on sellainen vähän jännä tunnelma.
(Jos muuten ihmetyttää miksi kaikkialla tulvii nyt pehmosub-k-agendaa niin sori se olen minä joka tykittelen kahdelle palstalle vuoron perään... ihan juuri lopetan)
mä ajan vielä kahdella auralla ....
Kun kynnetään niin sit todella kynnetäänmä ajan vielä kahdella auralla ....
Mut on saanut sekoamaan yks vtun kuuma slovenialainen mies. Vttu miten kauniit kasvot ja vartalo. Haluaisin imeä hänen varpaitaan, nuolla sen jälkeen ne vahvat reidet. Ottaa kullin kokonaan suuhun ja näyttää hänelle, että miltä syväkurkutus tuntuu. Haluaisin kokea hänen huulensa kullini ympärillä ja päästää lastini hänen kasvoilleen.Harmittaa et ilmeisesti aloittaja olit jossain vaiheessa lisänny tänne ficin joka katosi kokonaan?Jos muistatte ja jaksatte, niin kirjoitatteko uudestaan millasia läppiä katosi? Edes sinne suuntaan
Mut on saanut sekoamaan yks vtun kuuma slovenialainen mies. Vttu miten kauniit kasvot ja vartalo. Haluaisin imeä hänen varpaitaan, nuolla sen jälkeen ne vahvat reidet. Ottaa kullin kokonaan suuhun ja näyttää hänelle, että miltä syväkurkutus tuntuu. Haluaisin kokea hänen huulensa kullini ympärillä ja päästää lastini hänen kasvoilleen.
Olet löytänyt lukijasiMut on saanut sekoamaan yks vtun kuuma slovenialainen mies. Vttu miten kauniit kasvot ja vartalo. Haluaisin imeä hänen varpaitaan, nuolla sen jälkeen ne vahvat reidet. Ottaa kullin kokonaan suuhun ja näyttää hänelle, että miltä syväkurkutus tuntuu. Haluaisin kokea hänen huulensa kullini ympärillä ja päästää lastini hänen kasvoilleen.
Copypastattu mistä? Kerrotko että missä on alkuperäinen julkaistu ja milloin? Et taida osata vastata.No ei ole hänen omansa kirjoitus, vaan copypastattu tänne ilman lupaa.
No ei ole hänen omansa kirjoitus, vaan copypastattu tänne ilman lupaa.
Copypastattu mistä? Kerrotko että missä on alkuperäinen julkaistu ja milloin? Et taida osata vastata.
Kompostista. Loin sinne itse pienen pervoiluslotin höpöjauhannan väliin, ja ehkä unoilija koki oikean hetken koittaneen runolle.
Harmittaa et ilmeisesti aloittaja olit jossain vaiheessa lisänny tänne ficin joka katosi kokonaan?Jos muistatte ja jaksatte, niin kirjoitatteko uudestaan millasia läppiä katosi? Edes sinne suuntaan
Ok! Muistatko sun ficciä?En oo aloittaja. Täällä oli alunperin "VYÖ" niminen hotellihuoneficci, joka mulla kyllä copypastettu. Sen varmaan kaikki ehtiny jo lukea, vaikka taas kadonnut.
Sit kirjoitin aamuyöllä tänne toisen ficin. Joka tais sitten olla jollekin liikaa kun tavalliset viestitkin hävis aamulla.....Ehkä ficcisuoni alkaa taas pulputa jossain vaiheessa.....![]()