Kameramiehen seikkailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmittaa et ilmeisesti aloittaja olit jossain vaiheessa lisänny tänne ficin joka katosi kokonaan? 💔 Jos muistatte ja jaksatte, niin kirjoitatteko uudestaan millasia läppiä katosi? Edes sinne suuntaan

Tässä vähän jotain kadonneita läppiä.......

Olikos yhä tekeillä tää ketju jollekin toiselle alustalle? (suomi24 jossain mainittiin?)
Käyhän tämäkin, mut pitää vaan muistaa copypastailla kaikki ja tykitellä aina uudestaan.

Tässä vähän jotain kadonneita läppiä.......

Kiitos, otin talteen ja voin postata uudestaan jos ne poistuu.
Ehkä siis vain yks ficci on nyt kateissa for good.

Olen kade KK:lle ja kaikelle sille miesrakkaudelle, minkä hän pääsee läheltä todistamaan. Toisaalta olen kade K:lle, koska hän taas saa olla KK:n läheisyydessä ja ns. valvovien silmien alla.

Mulle kelpaa tämä paikka. Siirrytään S24, jos tämä ketju poistuu jostakin syystä. Onko mun kommentti KK:n kivikovista ja jämeristä reisilihaksista poistettu? Miten ne osuu B:n mehevään persikkaan, kun KK nousee ylös?
Voi olla poistettu. Täältä lähti aika paljon. S24n puolesta puhui just se että täältä joku poistaa vähän kaikenlaista.

Anyway. Mua kiinnostaa itseäni tosi paljon b+kk-kombo! Mut haluaisin että asian ekspertit selittää mulle tästä lisää. Miksi? Mistä lähtien? Mikä niissä on yhdessä kuumaa?

Yhteistyössä