V
vierailija
Vieras
Veikkaan ettei ole A, vaan joku vielä syvemmin suossa rämpivä.Jos viestejä poistuu paljon ja myös öisin, niin herää kysymys, onko A:lla nyt kesäloma![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veikkaan ettei ole A, vaan joku vielä syvemmin suossa rämpivä.Jos viestejä poistuu paljon ja myös öisin, niin herää kysymys, onko A:lla nyt kesäloma![]()
Ihan sama mulle mitä ne siellä tarkalleen ottaen puhuisivat. Kunhan edellä lainatun kaltainen parasosiaalinen julistaminen siitä kuka "KUULUU" kenelle ja tällaisen ajattelun komppaajat pysyy siellä.Mitä se heidän shippi siellä tulee olemaan? Sateenkaaren värit ja alaviivat paukkuu kun pari mummoa ihastelee naisten perään kuolaavia miehiä. Välillä muistellaan miten heillä on se oikea paritus ja muut on pöl västejä, va jakkeja jne.
Eiköhän se purkitettu aikoja sitten ja ilmestyy syksyllä. Näin muistan.Onko muuten sen B:n ja D:n leffan kuvaukset vielä kesken vai onko valmiit?
Hyvä vaan jos joku välillä palauttaa naiset maanpinnalle.Eihän ole, ei ole ok määritellä toisten suuntautumisia noin.
Kauniilta ja onnelliseltahan tuo Dzejla näyttää 9 h sitten otetussa stoorissaan. Samoin kuin Bojan näytti ollessaan Suomessa.
Parempi kun poistetaan. Mitäänsanomatonta sisältöä ilman järjen häivää. Ajanhukkaa niiden lukeminen. Yleensäkin 99 viestiä 100:sta täysin turhia.Onhan niitä poistunut esim tarkoituksella poistetut keskustelut ettei aamulla paikalla olevat saisi tietää niistä mitään.
Omana itsenäni olen, ilmeisesti itse oot jonkulainen hahmo (joiden esittämistä en kyllä ymmärrä)Etkö sä koskaan itse kyllästy tähän roolihahmoosi?
Mikä suhde?Luulen, että se suhde oli kuluttua niin loppuun ja todettu mahdottomaksi, että oli kummallekin helpotus päästää irti. Tarvittiin vain vähän buustausta, että se tapahtui.
B ja Dz. Ehkä seuraava nainen on Blle se ns. oikea, jonka kanssa voi perustaa perheen. Toisaalta onko B ulkoisen kuoren perään?Mikä suhde?
Naisten sokeus ja usko prinsessasatuun on kyl oma huvittava satunsa.Meinaako täällä joku et Jere ja Bojan olis uskollisia toisilleen?Jos heillä oikeesti jotain olis, niin heillähän olis jatkuvasti kimpat menossa niin miesporukan kesken kuin naisten kanssa. Kun miehet pääsee kllin makuun niin silloin se Pandoran lipas aukeaa.
Mua kiinnostaa kyllä puhua b+k+ miesporukkakimpasta. Naisten tai naisen kanssa kimppa, no miksei myös.Meinaako täällä joku et Jere ja Bojan olis uskollisia toisilleen?Jos heillä oikeesti jotain olis, niin heillähän olis jatkuvasti kimpat menossa niin miesporukan kesken kuin naisten kanssa. Kun miehet pääsee kllin makuun niin silloin se Pandoran lipas aukeaa.
Ei oo Jerestä sellaista juttua liikenteessä et suonikas oikeesti maistuis. Ei viisupojat osais olla hiljaa jos Jereltä oisivat sitä saaneet.
Entä b? Jotenkin semmonen viba että hänelle vois ns maistua.Ei oo Jerestä sellaista juttua liikenteessä et suonikas oikeesti maistuis. Ei viisupojat osais olla hiljaa jos Jereltä oisivat sitä saaneet.
Samaa mieltä. Jere paranee vuosi vuodelta kuin vanha viini. Bojankin näyttää olevan niin lääpällään. Eikä hän salaa sitä julkisuudelta.K on jotenki niin hyvä kantamaan vaatteensa. Joka asu ihastuttaa joko heti tai pikkuhiljaa. En ollu välittömästi myyty sydänfarkuista mutta nyt olen. Osin varmaan johtuu sen kauniista ihosta. Etenki kirkkaat värit hehkuu sitä vasten. Mut on siinä jotain muutakin. Tajua siitä miten kantaa erilaiset vaatesiluetit jne. Ihailen!
Tietääkö joku onks storyjen hihaton paita myös tolta Vainilta?
Bojan parka. Ei millään ymmärrä et Jereä ei kiinnosta. Jerellä mielessä aivan toiset miehet.Samaa mieltä. Jere paranee vuosi vuodelta kuin vanha viini. Bojankin näyttää olevan niin lääpällään. Eikä hän salaa sitä julkisuudelta.
Gaypalstan miehet on ainakin harvinaisen samaa mieltä siitä että on naisiinpäin mutta ei se estä miehiä haaveilemasta.Entä b? Jotenkin semmonen viba että hänelle vois ns maistua.
(muistan lukeneeni joltain varhaselta vauvapalstalta et jlle olis voinut joskus maistua myös, tosin ei missään viisuympyröissä. Mut toki voi olla trollijuoru)
Oli varmaan karlo kirrin suunnittelemat pöksyt jos jalasta lensi naapurin parvekkeelle.Haluaako joku ficin siitä kun mun mummopöksyt lensi tuulen mukana naapurin parvekkeelle?
Prismasta ostin. Onko siellä Kirrin pöksyjä myynnissä?Oli varmaan karlo kirrin suunnittelemat pöksyt jos jalasta lensi naapurin parvekkeelle.
Mikä tämä gaypalsta onkaan (pahottelut, en ole palstaillu kovin pitkään enkä tiedä viittauksia)?Gaypalstan miehet on ainakin harvinaisen samaa mieltä siitä että on naisiinpäin mutta ei se estä miehiä haaveilemasta.
Bojan parka. Ei millään ymmärrä et Jereä ei kiinnosta. Jerellä mielessä aivan toiset miehet.