K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä se heidän shippi siellä tulee olemaan? Sateenkaaren värit ja alaviivat paukkuu kun pari mummoa ihastelee naisten perään kuolaavia miehiä. Välillä muistellaan miten heillä on se oikea paritus ja muut on pöl västejä, va jakkeja jne.
Ihan sama mulle mitä ne siellä tarkalleen ottaen puhuisivat. Kunhan edellä lainatun kaltainen parasosiaalinen julistaminen siitä kuka "KUULUU" kenelle ja tällaisen ajattelun komppaajat pysyy siellä.
Samalla päästäneen tässä ketjussa eroon ihmisestä joka käyttää vuonna 2026 vammaista haukkumasanana.

Lihavoin oleellisen, koska täällä trollaamisen tahi aidon luetunymmärtämisvaikeuden vuoksi usein saivarrellaan ja väärinymmärretään.

Meinaako täällä joku et Jere ja Bojan olis uskollisia toisilleen?🤣 Jos heillä oikeesti jotain olis, niin heillähän olis jatkuvasti kimpat menossa niin miesporukan kesken kuin naisten kanssa. Kun miehet pääsee kllin makuun niin silloin se Pandoran lipas aukeaa.

Meinaako täällä joku et Jere ja Bojan olis uskollisia toisilleen?🤣 Jos heillä oikeesti jotain olis, niin heillähän olis jatkuvasti kimpat menossa niin miesporukan kesken kuin naisten kanssa. Kun miehet pääsee kllin makuun niin silloin se Pandoran lipas aukeaa.
Mua kiinnostaa kyllä puhua b+k+ miesporukkakimpasta. Naisten tai naisen kanssa kimppa, no miksei myös.

Ei oo Jerestä sellaista juttua liikenteessä et suonikas oikeesti maistuis. Ei viisupojat osais olla hiljaa jos Jereltä oisivat sitä saaneet.
Entä b? Jotenkin semmonen viba että hänelle vois ns maistua.

(muistan lukeneeni joltain varhaselta vauvapalstalta et jlle olis voinut joskus maistua myös, tosin ei missään viisuympyröissä. Mut toki voi olla trollijuoru)

K on jotenki niin hyvä kantamaan vaatteensa. Joka asu ihastuttaa joko heti tai pikkuhiljaa. En ollu välittömästi myyty sydänfarkuista mutta nyt olen. Osin varmaan johtuu sen kauniista ihosta. Etenki kirkkaat värit hehkuu sitä vasten. Mut on siinä jotain muutakin. Tajua siitä miten kantaa erilaiset vaatesiluetit jne. Ihailen!
Tietääkö joku onks storyjen hihaton paita myös tolta Vainilta?
Samaa mieltä. Jere paranee vuosi vuodelta kuin vanha viini. Bojankin näyttää olevan niin lääpällään. Eikä hän salaa sitä julkisuudelta.

Yhteistyössä