K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kyl toisenlainen kokemus. Silloin kun se toinen ihminen vie jalat alta, niin se suhde muodostuu kyl ihan pakottamatta. Mun suhde kesti ja voi hyvin, vaikka lähes ensimetreillä edessä oli tuhansien kilometrien välimatka, jota mitkään kalenterisulkeiset ei olis voinut paikata. Mut se kemia, sitä tarvitaan heti, muuten ei löydy tarpeeksi tahtotilaa niitten esteiden voittamiseen.
Edelleen, E on itse puhunut tapailusuhteesta. Ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Tinderissä tutustuessa aloitetaan myös tapailulla ja tutkiskellaan, ollaanko valmiita jatkamaan pidemmälle. Äkkirakastuminen ei ole aina paras mahdollinen eikä ainoa tapa aloittaa suhdetta.

K:n keikkatahti on kyllä nyt kesällä aika yllättävän rankkakin, kun vertailee muihin artisteihin. Portion boys keikkailee aina ihan omassa sfäärissä ja niin nytkin heillä on 39 keikkaa mutta sen jälkeen onkin sitten K ja Viivi 30 keikalla. Esim. Mirellalla, Lauri Haavilla ja Elastisella on noin 26-27 keikkaa ja suurimmalla osalla sitten noin parikymmentä (Etta, Emma ja Matilda, Minttu, Kaija Koo, Bess, Ahti, Averagekidluke, Hugo, Isac Elliot, Nylon beat).

Minulla on vähän hiertänyt miehen kanssa viimeaikoina. Mies on alkanut piereskelemään sängyssä ja jaksaa vaan pari varvia viikossa. On aloittanut padelin ja viettää siellä aikaa mieluummin kuin minun kanssani. Mitä pitäisi tehdä? Olemme olleet neljä kuukautta yhdessä.

Onhan se tapailusuhde nyt paketissa. Outo stoori irvistyksineen, ja siinä oikein painotus että hehkutusjakso parin viikon takaa, ei (ilmeisesti) bongauksia Ruissin jälkeen, ei uusia seurattavia toisen lähipiiristä, ilmeisesti ei ole oltu samoilla festareilla (vaikka oliko ainakin aiemmin aikomus että olisivat).
K:lla on varmaan pian joku uusi taas kierroksessa, mutta tämä meni jo.

Yhteistyössä