K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukas se täällä oli tietävinään, että K:ta ei tarvita enää studiolla, kun varmasti on omat osuudet jo tehty. 🤣 K itse sanoi vielä pari viikkoa sitten, että pitää ehtiä olemaan studiolla vielä paljon. Tuskin K ehtii varsinaisesti lomailemaan ennen syyskuuta.

Kukas se täällä oli tietävinään, että K:ta ei tarvita enää studiolla, kun varmasti on omat osuudet jo tehty. 🤣 K itse sanoi vielä pari viikkoa sitten, että pitää ehtiä olemaan studiolla vielä paljon. Tuskin K ehtii varsinaisesti lomailemaan ennen syyskuuta.
Ei ole edes Kn studio. Ale biisileirillä taas Suomessa ja K käymässä varmaan siellä.
Oisko toi Alen viimesin stoori Kn kotoa kun ei toi enää studiolta näytä.

Haastatteluissa jo aikaisemminkin on kertonut, että tänä kesänä keikkoja on lähinnä vain viikonloppuisin juuri sen takia, jotta viikolla on aikaa tehdä albumia valmiiksi.

Haastatteluissa jo aikaisemminkin on kertonut, että tänä kesänä keikkoja on lähinnä vain viikonloppuisin juuri sen takia, jotta viikolla on aikaa tehdä albumia valmiiksi.
Ite näin jossain fanin kommentin, että elokuun jälkeen lähtis ulkomaille melkein kuukaudeksi. Eli taitaa todella lomat olla kesän jälkeen. Ensin hoidetaan keikat ja levyn teko alta pois.

Yhteistyössä