V
vierailija
Vieras
Kannattaa mennä muistitutkimuksiin, voi olla alkava dementia.Ok. Lähimuisti petti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa mennä muistitutkimuksiin, voi olla alkava dementia.Ok. Lähimuisti petti
Hyvä vitsi.Niinpä
Oikeestihan tuo on seksuaalisen flirtin hekumallinen huipentuma
Ei mua ainakaan. Mutta kyllä mua rasittaa ne mummohuutelijat. En oikein keksi mihin sillä pyritään, muuten ku vaan jotenkin nolaamaan muut.
Bn ja Kn tiet ei erkane koskaan![]()
Häpeätkö ikääntymistäsi?Ei mua ainakaan. Mutta kyllä mua rasittaa ne mummohuutelijat. En oikein keksi mihin sillä pyritään, muuten ku vaan jotenkin nolaamaan muut.
Sä et tiedä siitä mitään.Kannattaa mennä muistitutkimuksiin, voi olla alkava dementia.
Ne häpeää jotka sanoo 5-kymppisiä mummoiksi.Häpeätkö ikääntymistäsi?
Miks sinun nää asiat pitäis tietää?Hävettääkö teitä oma ikänne vai mitä
Voitko itse kertoa ikäsi ilman hassunhauskaa läpändeerostaHäpeätkö ikääntymistäsi?
Jos niin kovasti ärsyttää niin taitaa olla kova pala.Ne häpeää jotka sanoo 5-kymppisiä mummoiksi.
En tietenkään.Häpeätkö ikääntymistäsi?
Ei minua kiinnosta, naurattaa teidän panikointi.Miks sinun nää asiat pitäis tietää?
Kuka hullu täällä mitään itsestään kertoisiVoitko itse kertoa ikäsi ilman hassunhauskaa läpändeerosta
Panikointi? En ite vaan kertoile tollaisia, vaan vain niitä asioita mitä haluan.Ei minua kiinnosta, naurattaa teidän panikointi.
Minä oon paljonkin, mutta en mitään noin tarkasti määrittelevää.Kuka hullu täällä mitään itsestään kertoisi![]()
Joo ei siis tosiaan kannata google hakua käyttää, vaan teet hakusi siellä sivustolla. Olisi oikeastaan suotavaa ettei niitä ilmestyisi hakukoneisiin ollenkaan, mutta sehän on lähinnä kirjoittajien valinta että niin edelleen kuitenkin on.No siis nyt tuli useita sivuja suomenkin kielellä kun tuosta linkistä meni, kiitos.
Mutta ei tullut kun etsin Käärijä Bojan ao3.
Mitkä asiat?Miks sinun nää asiat pitäis tietää?
Typo, mutta "namma" olis tbh aika söpösti sanottu :3Mitkä asiat?
Se asia kyllä kiinnostaa tietää, häpeättekö te omaa ikäänne. Niinkun tuossa kysyinkin.
Monista täällä saa sen käsityksen. Kun näyttävät olettavan, että on pahin mahdollinen haukkumanimi isku vyön alle jos tulee kutsutuksi mummoksi tai nammaksi. Mitä helkkaria haha.
No kyllä löytää googlehaullakin yli sata ficciä jerebojan fanfiction haulla ainakin, kuten jo aiemmin kirjoitin.Joo ei siis tosiaan kannata google hakua käyttää, vaan teet hakusi siellä sivustolla. Olisi oikeastaan suotavaa ettei niitä ilmestyisi hakukoneisiin ollenkaan, mutta sehän on lähinnä kirjoittajien valinta että niin edelleen kuitenkin on.
Jaa, ite en kyllä välitä yhtään jostain mammamummotteluista, on jo kovasti tottunut tohon.Mitkä asiat?
Se asia kyllä kiinnostaa tietää, häpeättekö te omaa ikäänne. Niinkun tuossa kysyinkin.
Monista täällä saa sen käsityksen. Kun näyttävät olettavan, että on pahin mahdollinen haukkumanimi isku vyön alle jos tulee kutsutuksi mummoksi tai nammaksi. Mitä helkkaria haha.
No eihän se ole, mutta sellaisen huutelija tuntuu niin ajattelevan. Eihän mummoksi ja mammaksi oo täällä koskaan ketään sanottu niin että siihen olisi liittynyt minkäänlaista positiivista pohjavirettä. Vaikkei ikä tai mummous olisi itselle mitenkään ongelma, kyllä loukkaustarkoituksen silti tunnistaa.Mitkä asiat?
Tuntemani viisikymppiset isovanhemmat on olleet hyvin iloisia ja ylpeitä mummoudestaan. Omituisia juttuja pidät kovina paloina.Jos niin kovasti ärsyttää niin taitaa olla kova pala.