K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, siinä vikassa stoorissa kirjoitti nimenomaan, kuka hänen hiuksensa on laittanut illanviettoa varten, joten ei sitä iltaa siinä vielä vietetty vaan vasta ne valmistelut oli saatu valmiiksi. Väittäisin kyllä myös, että woltattu sushi ei kuulu leidien illanviettoon.
Missä ihmeen maailmassa elät, kyllä naisten tai kaveripiirien illanviettoihin monesti kuuluu woltattu ruoka ja pohjat. Se kuva ei myöskään ollut mistään studiosta plus miksi hän olisi postannut sen tunteja myöhemmin. Se tukkakuva oli otettu todennäköisesti samassa paikassa, koska värimaailma sama. Siinä muisti kiittää ja mainostaa ystäväänsä.

Missä ihmeen maailmassa elät, kyllä naisten tai kaveripiirien illanviettoihin monesti kuuluu woltattu ruoka ja pohjat. Se kuva ei myöskään ollut mistään studiosta plus miksi hän olisi postannut sen tunteja myöhemmin. Se tukkakuva oli otettu todennäköisesti samassa paikassa, koska värimaailma sama. Siinä muisti kiittää ja mainostaa ystäväänsä.
Sitä paitsi se sushi-kuva on postattu noin 21-22 ja tukkajuttu tuntia myöhemmin. Meinaatko, että kaveri olisi sitä tukkaa väkertänyt niin myöhään? Itse asiassa, kun katsoo tuota sushijuttuakin tarkemmin, näyttäisi siltä, että se voi hyvinkin olla jostain raflasta. Takana näkyy samanlainen toinenkin pöytä.

Vuonna 2010 piti vielä tyytyä pitsan tilaamiseen. Wolt muutti kaiken.

Sitä paitsi se sushi-kuva on postattu noin 21-22 ja tukkajuttu tuntia myöhemmin. Meinaatko, että kaveri olisi sitä tukkaa väkertänyt niin myöhään? Itse asiassa, kun katsoo tuota sushijuttuakin tarkemmin, näyttäisi siltä, että se voi hyvinkin olla jostain raflasta. Takana näkyy samanlainen toinenkin pöytä.
Merkkaa aina ravintolat näihin elikkä ei.

👍

Jos haluaa nähdä Bojanin, niin kannattaa ostaa lippu JO:n keikalle, eikä Kärtsän.

Nyt, jos ikinä, sais tauskihassuttelijat ottaa muistiinpanoja. On nimittäin sen luokan iskelmäsanoituksen ainekset tokassa ja kolmannessa kappaleessa.

Hyvä henki kestää aina ohikiitävän hetken vain, täällä entropian laki aina on läsnä, välillä meidät yhteinen sävel yhdistää, mutta sitä ei kahlita voi, ja niin edelleen.

Jonkinlainen galaktinen Lapin Kesä?

😅Nää mä syötän mun biisigeneraattoriin 🙏🙏

Yhteistyössä