V
vierailija
Vieras
Oot oikeassa. Naiset ei kuulu panomökeillä, ne on miehiä varten.Miksi tartut ilmiselvään trollaukseen/ läppään mitä se panomökki juttu oli. Sitäpaitsi se panomökki oli selvästi jonkun mlm parittajan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot oikeassa. Naiset ei kuulu panomökeillä, ne on miehiä varten.Miksi tartut ilmiselvään trollaukseen/ läppään mitä se panomökki juttu oli. Sitäpaitsi se panomökki oli selvästi jonkun mlm parittajan.
Sun viesti antaa olettaa muuta, jos olet siis kiistan toinen osapuoli. Mua ei kiinnosta K:n naiset vaan se tapa miten puhuit naisista. Annat heistä hölmön kuvan.Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.
Hienoa jos teet niin, mut sun kuva naisista on vanhentunut ja patriarkaalinen. Joskus sitä omaa pinttynyttä naiskuvaa ei huomaa, kun keskittyy vaan muiden tekemisiin.Anteeksi nyt. Ei kannattaisi nyt olettaa mitään toisista kirjoittajista anonyymipalstalla. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä ajattelen. Tiedoksesi sellainen, että olen jo Vauvalta alkaen puolustanut kaikkia naisia, erityisesti K:n lähipiiriä ja nostanut esiin mm. shippaajien naisvihaa. Älä oleta, vaan kysy jollet ymmärrä, mitä toinen tarkoitta.
Se mikä tapahtuu panomökeillä jää panomökeille ja naiset kuuluvat myösOot oikeassa. Naiset ei kuulu panomökeillä, ne on miehiä varten.
Laitpas nyt mulle joku pätkä mun kirjoituksista, joista tämä näkyy. Odotan.Hienoa jos teet niin, mut sun kuva naisista on vanhentunut ja patriarkaalinen. Joskus sitä omaa pinttynyttä naiskuvaa ei huomaa, kun keskittyy vaan muiden tekemisiin.
Vain köyhien, joilla ei ole ollut runsasta pääsyä erilaisiin parempiin mökkeihin.Sulle ehkä, mutta et voi tietää mitä muut haluaa tai mistä he nauttii. Esim. erämökki hankalan vaellusmatkan päässä on monien unelma.
Panomökit on nyt suosiossa.Vain köyhien, joilla ei ole ollut runsasta pääsyä erilaisiin parempiin mökkeihin.
Silloin toinen ei oikeasti edes kiinnosta.Vähän aikaa sitten oli ainakin sellainen jakso jossa E sanoi, että usein perääntyy, mikäli uusi tapailukumppani vaatii liian tiivistä yhteydenpitoa. Ei siis halua sellaista, että heti pitäisi nähdä kovin usein.
Ne vaelluskamppeet yms. maksaa todennäköisesti enemmän kuin sun auto.Vain köyhien, joilla ei ole ollut runsasta pääsyä erilaisiin parempiin mökkeihin.
Hanki oma panomökki, mun panomökissä vain miehet ahertaa.Se mikä tapahtuu panomökeillä jää panomökeille ja naiset kuuluvat myös![]()
Ne vaelluskamppeet yms. maksaa todennäköisesti enemmän kuin sun auto.
Hankkiessa se maksoi 22 000. Maksoin heti pois ( = käteisellä, velattomasti).Ne vaelluskamppeet yms. maksaa todennäköisesti enemmän kuin sun auto.
Et sä ymmärrä omaa käytöstä, vaikka itse Jeesus selittäisi sitä sulle.Laitpas nyt mulle joku pätkä mun kirjoituksista, joista tämä näkyy. Odotan.
Mutta ei siis ollut uusi auto, (minusta niitä ostaa vain hölmöt, jotka eivät ymmärrä rahan arvoa).Hankkiessa se maksoi 22 000. Maksoin heti pois ( = käteisellä, velattomasti).
Eikö sulla ollut varaa parempaan autoon.Hankkiessa se maksoi 22 000. Maksoin heti pois ( = käteisellä, velattomasti).
Vaeltaminen ei muuten vaadi välttämättä mitään erityisen kalliita kamppeita. Välineurheilijat on just näitä somettajia, jotka ei todellisuudessa selviä metsässä päivääkään.Ne vaelluskamppeet yms. maksaa todennäköisesti enemmän kuin sun auto.
Panomökkiä ei saa ees vuokrattua tohon hintaanHankkiessa se maksoi 22 000. Maksoin heti pois ( = käteisellä, velattomasti).
Olisin voinut maksaa ton muuten kellolla lähimaksuna. Mutta en sit viittinyt.Mutta ei siis ollut uusi auto, (minusta niitä ostaa vain hölmöt, jotka eivät ymmärrä rahan arvoa).
Niinpä. Mitä ihmeen varusteita siihen muka tarvitaan?Vaeltaminen ei muuten vaadi välttämättä mitään erityisen kalliita kamppeita. Välineurheilijat on just näitä somettajia, jotka ei todellisuudessa selviä metsässä päivääkään.
Panomökille ei tarvitse edes pikkuhousuja.Vaeltaminen ei muuten vaadi välttämättä mitään erityisen kalliita kamppeita. Välineurheilijat on just näitä somettajia, jotka ei todellisuudessa selviä metsässä päivääkään.
Mummo käyttää vain käteistä.Olisin voinut maksaa ton muuten kellolla lähimaksuna. Mutta en sit viittinyt.
Eli et tosiaan tiedä, mitä olen kirjoittanut. Kuvittelit pääseväsi pätemään.Et sä ymmärrä omaa käytöstä, vaikka itse Jeesus selittäisi sitä sulle.
En puhunut pelkistä kamppeista. Himalajan reissuun paloi mulla aikanaan 10 000 € rahaa.Vaeltaminen ei muuten vaadi välttämättä mitään erityisen kalliita kamppeita. Välineurheilijat on just näitä somettajia, jotka ei todellisuudessa selviä metsässä päivääkään.
Siellähän ne sun kirjoitukset on tallessa. Osaat varmasti kaivaa ne itsekin esiin, jos haluat fiilistellä niitä.Eli et tosiaan tiedä, mitä olen kirjoittanut. Kuvittelit pääseväsi pätemään.