Relaatio 1293

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla olis hakusessa 1.2 alhaalla sekä se hipsuissa oleva 7 että tuo jatko 3 (yhtyettä olis helpompi ehkä ettiä jos sais tuon hipsullisen..)

Vi ja In yhdistävä 9+7 ja sen jatkot 10 (vastassa Aas) ja 3+5 (vastassa Sus)

Kiitokset vaan itsellesi monista mukavista relluista! Oikeasti olin vähällä lopettaa laatimiset kokonaan, mutta tuskastuin pariin turhan monimutkaiseen relluun ja oli ihan pakko vaan jatkaa laatimista :D

Joo. Minulla taas lopahti vähäksi aikaa laatiminen, kun tuntui että toistaa vaan samoja juttuja ja itseään kaiken aikaa :D
Mutta jatketaan laatimista, kyllä maailmassa sanoja riittää! Niin olisi kiva, jos muutkin ratkojat innostuisivat laadinnasta, kaikki omilla tyyleillään.

On ta:ssa, löytyy myös wikisanakirjasta.
Kiitokset kivasta rellusta lampulle :)
En tajua. Sanakirjankin jo tsekkasin, mutta pitäisikö sieltä kaivaa ta vai ja alkuisia sanoja?
Enkä löydä millään sitä 3 kirjaimista yhtyettäkään vaikka kaikki vastasanatkin on jo. Kokeilinkin jo muutamat arvalla mitä tiesin, mutta eipä tärpännyt.

Lisäksi puuttuu 1.2 TaU ja Ky välistä 10.

En tajua. Sanakirjankin jo tsekkasin, mutta pitäisikö sieltä kaivaa ta vai ja alkuisia sanoja?
Enkä löydä millään sitä 3 kirjaimista yhtyettäkään vaikka kaikki vastasanatkin on jo. Kokeilinkin jo muutamat arvalla mitä tiesin, mutta eipä tärpännyt.

Lisäksi puuttuu 1.2 TaU ja Ky välistä 10.
Jal wikisanakirjasta löytyy, on talon perustus
3 on torniolainen bändi
10 löytyy TaU wikistä, on mainittu eka kuvassakin samoin TaU wikiluokassa

Jospa näillä :)