Hissillisissä kerrostaloissa asuvat. Käytättekö mieluummin rappusia hyötyliikuntana ja jos niin monenteenko kerrokseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyään jalat ovat niin huonot, että kuljen hissillä molempiin suuntiin. Aikaisemmin hissillä ylös ja jaloilla alas. Tuo on se yleisin tyyli. Mutta jos ihan järkeä käyttäisi, niin kannattaa ilman muuta kävellä ylös aina, kun mahdollista. Sen parempaa hyötyliikuntaa ei olekaan. Ikänsä kun olisin minäkin kävellyt portaita ylös, eivät jalat varmaan nyt olisikaan niin huonossa kunnossa.

Nykyään jalat ovat niin huonot, että kuljen hissillä molempiin suuntiin. Aikaisemmin hissillä ylös ja jaloilla alas. Tuo on se yleisin tyyli. Mutta jos ihan järkeä käyttäisi, niin kannattaa ilman muuta kävellä ylös aina, kun mahdollista. Sen parempaa hyötyliikuntaa ei olekaan. Ikänsä kun olisin minäkin kävellyt portaita ylös, eivät jalat varmaan nyt olisikaan niin huonossa kunnossa.
Olen jo eläkeikäinen mies ja kuljen aina rappusia ylöspäin reippaalla kävelyvauhdilla niin että jätän yhden rapun väliin. Tästä tavasta tulen pitämään kiinni niin kauan kuin pystyn.

Tekeeköhän kukaan muu samaa, edes paljon nuorempi?

Olen jo eläkeikäinen mies ja kuljen aina rappusia ylöspäin reippaalla kävelyvauhdilla niin että jätän yhden rapun väliin. Tästä tavasta tulen pitämään kiinni niin kauan kuin pystyn.

Tekeeköhän kukaan muu samaa, edes paljon nuorempi?
Asun siis omakotitalossa jossa on kaksi kerrosta mutta silloin kun menen johonkin liikerakennukseen vaikka niin käytän mielummin sielläkin portaita kuin liukusellaisia. Olen muulla tavoin pitänyt kunnostani huolta, en käy missään kuntosalilla vaan käytännössä hyötyliikunnalla. Nuorena tuli urheilua paljon ja monipuolisesti .

Yhteistyössä