V
vierailija
Vieras
Eli oot tässä ketjussa pitämässä päiväkirjaa ja jankkaamassa säännöistä. Kuulostaa tosi säälittävältä elämältä.Älä unta näe.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli oot tässä ketjussa pitämässä päiväkirjaa ja jankkaamassa säännöistä. Kuulostaa tosi säälittävältä elämältä.Älä unta näe.
Niin mä puhuinkin ja mulle ei ole mitään väliä.Voit puhua vain omasta puolestasi, rakas.
Miksi miehet lähtee r*nkkupaikoille tapaamaan toisiaan? Tämän ketjun kaltaisten akkojen takia. Mielummin karvainen perse tai kaverin käsi kuin plussan akat.
Miksi miehet lähtee r*nkkupaikoille tapaamaan toisiaan? Tämän ketjun kaltaisten akkojen takia. Mielummin karvainen perse tai kaverin käsi kuin plussan akat.
Äläs nyt, kiukkuinen akka tuo säpinää panoonMiksi miehet lähtee r*nkkupaikoille tapaamaan toisiaan? Tämän ketjun kaltaisten akkojen takia. Mielummin karvainen perse tai kaverin käsi kuin plussan akat.
Jussi taitaa tykätä naisten ärsyttämisestä. Ehkei saa kotona vaimoltaan tarpeeksi huomiota.Miehet ja akat. Tässä kerrottiin ihan riittävästi tämän kirjoittajan arvomaailmasta.
Kahvinporoiltakin saa varmasti paremmat kyydit kuin tämän ketjun naisväeltä.Tuo Jussi on aika graavi ja epämiellyttävä ihminen. Mun kahvinporot näyttävät matalaa värähtelytasoa.
Jussi on yhtä paha suustaan kuin aito. Tuleva pari?Kahvinporoiltakin saa varmasti paremmat kyydit kuin tämän ketjun naisväeltä.
Missäs?No mut kivempiin aiheisiin. Kantsii käydä kuuntelemassa mitä N. Saarinen kertoo miehistä.
Minne runomies on muuten kadonnut? Oli lyhyt visiitti.Meepäs Jussi vaikka johonkin 2 kuukauden retriittiin! Tänne tulee siksi aikaa Runomies .![]()
Käärijän näköjään.Onko täällä sellainenkin? Bojanin kanssako häntä shippaskelee?
Tulista panoa tiedossa, uuh mitä tuhmia puheitaJussi on yhtä paha suustaan kuin aito. Tuleva pari?
Kumpi mahtaa tuoksua paremmalta? Pitäiskö kysyä KK:lta (jos tulee niitä kyssäri päiviä), että miltä K:n kainalo tuoksuu?K & Kk halauskuvan rajaamiseksi leveämmäksi olisk ollut painava syy!
K:han tuoksuu joltain kukalta eikä hikiseltä räppäriltä Ihan viisu-William vahvisti asian.Kumpi mahtaa tuoksua paremmalta? Pitäiskö kysyä KK:lta (jos tulee niitä kyssäri päiviä), että miltä K:n kainalo tuoksuu?![]()