V
vierailija
Vieras
Ei helvettiSitä just meinasin et miks etukäteen odotti sitä elikkä shippipaska levinnyt sinne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei helvettiSitä just meinasin et miks etukäteen odotti sitä elikkä shippipaska levinnyt sinne.
No tuota viitatttiin. Taidat olla aika pihalla vähän kaikesta. Et edes tiedä mihin vastaat.Ei viitattu mihkään giffiin, typerä että niin matkija.
Ei kai ihmiset siellä K:n takia olleet, pölö.Miksi Bbno&in keikalla oli noin paljon miehiä ja sellasia kaljapaikkojen kovisukkoja. Luulin että suomessa on Kn takia lähinnä keski-ikäisiä naisia.
KK biletti siellä vtun täysillä. Joissakin klipeissä näkyy hyvin.Heko heko, ällöä kun toi KK pakotus jo tullut jodeliinkin. Kuvasiko Karim? Niinkuin mitä väliä?!
Tiedän ku ite keskustelija olen, toisin kuin sinä sivustahuutelija.No tuota viitatttiin. Taidat olla aika pihalla vähän kaikesta. Et edes tiedä mihin vastaat.
Nyt alkoi kiinnostaa!KK biletti siellä vtun täysillä. Joissakin klipeissä näkyy hyvin.
Ok, koitan etsiä esim tumpusta, koska ign hakuominaisuudet ei ainakaan mulle koskaan tuota johdonmukasesti mitään (vrt joku väitti että helposti löytyy jos on ig). En tiedä nimeltä näitä faneja, ja on mulle vieras asetelma semmonen, että jotkut fanit on oletusarvosesti "tunnettuja".En halua jakaa tänne mitään. Sen vinkin voin antaa, että löydät kyllä helposti, jos tiedät näitä suurimpia K:n keikoilla kävijöitä. Yksi käy miehensä kanssa usein.
Mitään pakotusta ole vaan reaalielämää.Heko heko, ällöä kun toi KK pakotus jo tullut jodeliinkin. Kuvasiko Karim? Niinkuin mitä väliä?!
No etpä taida tietää, turhan jankkaaja.Tiedän ku ite keskustelija olen, toisin kuin sinä sivustahuutelija.
Taitaa olla.Onko tämä eihän ole jankkaaja joku skitsofreenikko?
Ja parasta aikaa laitetaan brat ruotuun hotellihuoneen sängyssä.Kyllä. Tuo "kukkoilu" ja keimailu juurikin. On jo oppinu tietämään, mitkä kuvakulmat näyttää hyviltä ja mistä mestari tykkää. Ja ottaa asennot sen mukaan. . ....![]()
Pointti ei ollutkaan etteikö ois ollut siellä.KK biletti siellä vtun täysillä. Joissakin klipeissä näkyy hyvin.
Kiva tietää i guess, mutta toisaalta kommentin fiilistelyarvo jää vähäiseksi kun ei näe niitä klippejä.KK biletti siellä vtun täysillä. Joissakin klipeissä näkyy hyvin.
Kannattaa vaikka opetella ig:n käyttöä. Esimerkiksi tägätyt julkaisut.Ok, koitan etsiä esim tumpusta, koska ign hakuominaisuudet ei ainakaan mulle koskaan tuota johdonmukasesti mitään (vrt joku väitti että helposti löytyy jos on ig). En tiedä nimeltä näitä faneja, ja on mulle vieras asetelma semmonen, että jotkut fanit on oletusarvosesti "tunnettuja".
Ymmärrän ettei kenenkään henkkoht juttuja jaeta tänne, mut en saa kiinni siitä miksei voisi mainita fanitilejä (monilla varmasti on semmonen erikseen) jotka on postannut joltain keikalta.
Tiedän kyllä mitä oon kirjoitellut, eri asia, josset hiukan vajaana ymmärrä kaikkea.No etpä taida tietää, turhan jankkaaja.
Jos tarkotit sanoa että tässä tapauksessa tägätyistä siis tosiaan löytyy jotakin niin kiitos vinkistä. Vttuiluun vastaan että vedä j-pussi päähäsi.Kannattaa vaikka opetella ig:n käyttöä. Esimerkiksi tägätyt julkaisut.
Ja parasta aikaa laitetaan brat ruotuun hotellihuoneen sängyssä.
Toivottavasti et oo sama joka väitti harrastavansa vain SPEKUILUAJa parasta aikaa laitetaan brat ruotuun hotellihuoneen sängyssä.
Kiitos kun vastasit kuitenkin asiallisesti, etkä haukkunut valepukiksi tai alkanut vaatimaan todisteita. Sellainen ei johda mihinkään muuhun, kuin että sen takia tänne jaetaan entistä vähemmän mitään.Ok, koitan etsiä esim tumpusta, koska ign hakuominaisuudet ei ainakaan mulle koskaan tuota johdonmukasesti mitään (vrt joku väitti että helposti löytyy jos on ig). En tiedä nimeltä näitä faneja, ja on mulle vieras asetelma semmonen, että jotkut fanit on oletusarvosesti "tunnettuja".
Ymmärrän ettei kenenkään henkkoht juttuja jaeta tänne, mut en saa kiinni siitä miksei voisi mainita fanitilejä (monilla varmasti on semmonen erikseen) jotka on postannut joltain keikalta.
Älä aloita edes. Se on ihan K:n oma biisi, jossa on käytetty hyvin lyhyttä samplea Loirin biisistä. Tätä on harrastettu vaikka miten paljon räpissä ja pop-musiikissa.Kamalaa tuo hyvää puuta biisin raiskaaminen.
Noh noh. Ehkäpä sille on sinunlaiset syynä, ettei tänne jaeta.Jos tarkotit sanoa että tässä tapauksessa tägätyistä siis tosiaan löytyy jotakin niin kiitos vinkistä. Vttuiluun vastaan että vedä j-pussi päähäsi.
En tiedä mistä heleestä puhut, tulin tänne hehkuttamaan eilistä keikkaa ja vähän muutakin.Toivottavasti et oo sama joka väitti harrastavansa vain SPEKUILUA