K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En halua jakaa tänne mitään. Sen vinkin voin antaa, että löydät kyllä helposti, jos tiedät näitä suurimpia K:n keikoilla kävijöitä. Yksi käy miehensä kanssa usein.
Ok, koitan etsiä esim tumpusta, koska ign hakuominaisuudet ei ainakaan mulle koskaan tuota johdonmukasesti mitään (vrt joku väitti että helposti löytyy jos on ig). En tiedä nimeltä näitä faneja, ja on mulle vieras asetelma semmonen, että jotkut fanit on oletusarvosesti "tunnettuja".
Ymmärrän ettei kenenkään henkkoht juttuja jaeta tänne, mut en saa kiinni siitä miksei voisi mainita fanitilejä (monilla varmasti on semmonen erikseen) jotka on postannut joltain keikalta.

Ok, koitan etsiä esim tumpusta, koska ign hakuominaisuudet ei ainakaan mulle koskaan tuota johdonmukasesti mitään (vrt joku väitti että helposti löytyy jos on ig). En tiedä nimeltä näitä faneja, ja on mulle vieras asetelma semmonen, että jotkut fanit on oletusarvosesti "tunnettuja".
Ymmärrän ettei kenenkään henkkoht juttuja jaeta tänne, mut en saa kiinni siitä miksei voisi mainita fanitilejä (monilla varmasti on semmonen erikseen) jotka on postannut joltain keikalta.
Kannattaa vaikka opetella ig:n käyttöä. Esimerkiksi tägätyt julkaisut.

Kiitos kun vastasit kuitenkin asiallisesti, etkä haukkunut valepukiksi tai alkanut vaatimaan todisteita. Sellainen ei johda mihinkään muuhun, kuin että sen takia tänne jaetaan entistä vähemmän mitään.

Yhteistyössä