V
vierailija
Vieras
Alisa Vainion kotimatkasta paljastui tyly asia – avautui ”sikaosastosta”
Alisa Vainio teki paljastuksen paluulennostaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aikuisia miehiä kiinnostaa ohjaamon tekniikka. Puutteessa eläviä naisia puolestaan kapteeni ja sen värkkiMikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Olen lomamatkoilla ollut ns. turistiluokassa. Vuosia sitten 2-vuotiaalle tyttärelleni ehdotettiin pääsyä ohjaamoon, jouduin menemään mukaan. Ketä aikuista ohjaamo kiinnostaa? Tai tietenkin komea kapteeni![]()
Mikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu.
Elämään kuuluu huumori ja sen tajuMikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Olen lomamatkoilla ollut ns. turistiluokassa. Vuosia sitten 2-vuotiaalle tyttärelleni ehdotettiin pääsyä ohjaamoon, jouduin menemään mukaan. Ketä aikuista ohjaamo kiinnostaa? Tai tietenkin komea kapteeni![]()
Samanlaiset junttipuheet kuin loperit saaneella Miss Suomella.Mikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Alisa tietää, että bisnesluokassa matkustaa bisnesmiehiä (niitä inhottavia oikeistolaisia kapitalisteja). Heidän seuransa olisi kelvannut mieluusti.Mikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Kone täytetään varausten mukaan. Vaikuttaa siltä ettei tämän ketjun väki matkusta Suomen rajojen ulkopuolella.Mun mielestä sikaosasto ei ole koko turistiluokka vaan koneen peräosa, minne sijoitetaan yleensä muita kuin lapsiperheitä - humalaisten mölinä ei kuulu sieltä metelin takia niin pahasti![]()
Alisa tietää, että bisnesluokassa matkustaa bisnesmiehiä (niitä inhottavia oikeistolaisia kapitalisteja). Heidän seuransa olisi kelvannut mieluusti.
Sikaosastossa hän joutui demarituristien joukkoon....![]()
Kone täytetään varausten mukaan. Vaikuttaa siltä ettei tämän ketjun väki matkusta Suomen rajojen ulkopuolella.
Eivät matkusta ei, ja monet eivät edes juurikaan isompiin kaupunkeihin tai ylipäänsä liiku kotinurkistaan mihinkään.
Työläisväkeä, demareita ja kommareitaOlen huomannut asian jo kauan sitten.
Käsittämättömiä mielipiteitä ja syvää tietämättömyyttä elämän perusasioista.
Parasta kansanosaa. Bisnesluokassa reissaa tyypit, jotka laittavat rahansa turhuuteen. Vain verho erottaa luokat keskenään. Istuin kerran airbusissa verhon edessä.Työläisväkeä, demareita ja kommareita
Hiki haisee siellä peräpäässäParasta kansanosaa. Bisnesluokassa reissaa tyypit, jotka laittavat rahansa turhuuteen. Vain verho erottaa luokat keskenään. Istuin kerran airbusissa verhon edessä.
Työläisväkeä, demareita ja kommareita
Olen huomannut asian jo kauan sitten.
Käsittämättömiä mielipiteitä ja syvää tietämättömyyttä elämän perusasioista.
Aivan oikein, puhuinkin teistä. Viimeksi toukokuussa tulin Islannista kotiin bisnekselläAi, täällä on syntynyt käsitys, että olet ihan peruspersu.