V
vierailija
Vieras
Täällä on mummoteltu kaikkia.Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä on mummoteltu kaikkia.Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.
Siis täältähän on ujuttautunut trolleja sinne jos et ole huomannut.Joku BK discordista vuoti juttuja tänne ja mummotteli siellä kirjoittavia.
Minulla on kulunut aikaa noin paljon siitä kuin viimeksi sain seksiä. Olen 76-vuotias.En ole peitellyt ikääni. Kolmas kerta tänään kun kerron olevani yli 50 v. Tarkalleen ottaen 52 v. ja 223 päivää. Mummo en ole vielä.
Jodelista ne on peräisin. Muutama nuorempi, jotka halus naureskella vanhojen jutuille.Siis täältähän on ujuttautunut trolleja sinne jos et ole huomannut.
Joo mut se alkoi BK shippareiden jutuille naureskelulla ja huurumuna mummottelulla. Siitä laajeni.Täällä on mummoteltu kaikkia.
Ei oo kaikki sieltä.Jodelista ne on peräisin. Muutama nuorempi, jotka halus naureskella vanhojen jutuille.
K-fanit ne vasta mummoja on.Joo mut se alkoi BK shippareiden jutuille naureskelulla ja huurumuna mummottelulla. Siitä laajeni.
Hah hah, huurumuniahan ne on ja iäkkäämpiä.Joo mut se alkoi BK shippareiden jutuille naureskelulla ja huurumuna mummottelulla. Siitä laajeni.
Hah hah. Aikas vanha läppä jo. Menetti tuoreusarvonsa jo hetki sitten. Oi niitä aikojaHah hah, huurumuniahan ne on ja iäkkäämpiä.
Ja oli niin huvittava tunnistaa vauvan sekopäistä ne pahimmat ja tyhmimmät shipparit. Se discord on tuottanut paljon nauruaHah hah, huurumuniahan ne on ja iäkkäämpiä.
Eikö osa näistä shippareista ole just K faneja, joille nää eräät naureskeli täällä.K-fanit ne vasta mummoja on.
On, ne mummotEikö osa näistä shippareista ole just K faneja, joille nää eräät naureskeli täällä.
No mistä sitten, x:stä? Vauvalla majailtiin naureskelemassa teidän jutuille ja päädyttiin sitä kautta discordeihin ja tänne.Ei oo kaikki sieltä.
Mä muuten esitin vauvalla shippaavaa homomiestä ja täydestä meni.On, ne mummot![]()
Mitä ihmeen trolleja?Siis täältähän on ujuttautunut trolleja sinne jos et ole huomannut.
Näin on kukaan aito homo siellä shipannut. Kärtsää kyllä kuumotteli UMK ketjussa parikin. Alkuaikoina tuli aika törkeitäkin juttuja.Mä muuten esitin vauvalla shippaavaa homomiestä ja täydestä meni.
Eikä alkanut, minun muistaakseni.Joo mut se alkoi BK shippareiden jutuille naureskelulla ja huurumuna mummottelulla. Siitä laajeni.
Taisi olla sinulle varsinainen tähtihetki elämässä, kun noin hyvin mielessä yhä.”Jere ja Bojan on niin rakastuneita, sen näkee kaikesta”. T. gay
Heti tuli 200 yläpeukkua.![]()
No tämän uskon, koska viisupiireissä K:ta kuolattiin niin perkeleesti 2023. Samoja törkeyksiä kirjoittivat yhdessä viisuryhmässä.Näin on kukaan aito homo siellä shipannut. Kärtsää kyllä kuumotteli UMK ketjussa parikin. Alkuaikoina tuli aika törkeitäkin juttuja.
Oikeastaan trollauksen kategoriassa ei pääse edes top 200 listalle. Paljon parempaakin ollaan siellä heitelty.Taisi olla sinulle varsinainen tähtihetki elämässä, kun noin hyvin mielessä yhä.
Yks tai kaks homomiestä oli oikeita, jengi on tavannu niitä irl.Näin on kukaan aito homo siellä shipannut. Kärtsää kyllä kuumotteli UMK ketjussa parikin. Alkuaikoina tuli aika törkeitäkin juttuja.