K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyy paljonkin. Yks paras tältä vuodelta, kun yks (ehkä vähän yksinkertainen shippaaja) itki siellä, että K:lla ja B:llä on molemmilla naiset mukana Thaikuissa ja muut mummot hyökkäsi heti kimppuun (kertoo paljon niistä mummoista)😂
Miten ne hyökkäsi? Onko siellä siis sellainen kulttuuri että pitää ymmärtää pitää tosielämän jutut poissa shipistä? Vai sellainen että shippicanonit pitää ottaa todellisuutena ja naiset jotenkin selittää olemattomiksi

Löytyy paljonkin. Yks paras tältä vuodelta, kun yks (ehkä vähän yksinkertainen shippaaja) itki siellä, että K:lla ja B:llä on molemmilla naiset mukana Thaikuissa ja muut mummot hyökkäsi heti kimppuun (kertoo paljon niistä mummoista)😂
No onpa kamalaa, vaan enääpä ei olekaan hah hah, eikö kantsis hankkia ihan oma elämä vai runkutatko noille jutuille sitten.

Vau. No voin vain kuvitella miten hyvin muistat (tai olet kirjanpitoosi merkinnyt) sitten *varsinaisten* huippuhetkiesi peukkumäärät.
Mukavaa kun olet löytänyt ilon ja merkityksen kokemuksia elämääsi palstoilta!
Ei ollut mun kommentti. Koita ymmärtää, et täälläkin trollataan ja vastaillaan muiden puolesta. Mikä kyl huvittaa mua.😂 Veikkaan et he nauttivat näistä tosikkomaista reaktioista, ainakin mua ne naurattaa.

Ei ollut mun kommentti. Koita ymmärtää, et täälläkin trollataan ja vastaillaan muiden puolesta. Mikä kyl huvittaa mua.😂 Veikkaan et he nauttivat näistä tosikkomaista reaktioista, ainakin mua ne naurattaa.
Näytät sinäkin siis saavan iloa täältä. Ja sehän on mukava juttu! Itekin saan, vaikka satunnaislukijana en jaksa yhtä aktiivisesti osallistua kuin hommansa tosissaan ottavat trollit 😊

Yks tai kaks homomiestä oli oikeita, jengi on tavannu niitä irl.
Toisaalta jos osa oli hahmoja, niin ei mua oikeastaan haittaa. Hauskaa läppää muistaakseni kirjoittivat, nautin.
👆Ihmiset olisivat voineet nauttia niistä övereistä teksteistä sen sijaan että alkoivat miettimään henkilöitä tai näiden värkkejä niiden tekstien takana. Täälläkin muuten on kirjoittanut pari gaymiestä. Tiedän, koska toisen kanssa vietin aikaa Luke Blackin keikalla ja toisen tunnen viisupiireistä. Yli 90% tämän fandomin kautta tapaamistani henkilöistä on ollut kuitenkin naisia. Kerron tämän siksi, koska jollekulle tämä sukupuoli asia on nähtävästi todella tärkeä.

Yhteistyössä