V
vierailija
Vieras
Ok, oonkin ihmetellyt mistä Sirpasta aina välillä puhutaan.On Sirpa joo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, oonkin ihmetellyt mistä Sirpasta aina välillä puhutaan.On Sirpa joo
Noita viestejä voisi kyllä poistattaa. Säälittävää, että jonkun pitää noita nimiä tuoda tänne jatkuvasti.Eikö ole puheenaiheita, kun miljoonatta kertaa jauhetaaan discordeista ja ihan nimillä ja nimimerkeillä tietyistä ihmisistä. Mieluumin skippailee vaikka niitä laihdutusjuttuja kuin näitä.
Lässyti lää, minulle toi nimimerkin henkilöllisyys oli ainaskin uusi tieto. Ennoo tiennyt kuin ficcikirjailijan ja sit etunimeltä sen K-fani shippaajan kekä poisti X-tilinsä.Eikö ole puheenaiheita, kun miljoonatta kertaa jauhetaaan discordeista ja ihan nimillä ja nimimerkeillä tietyistä ihmisistä. Mieluumin skippailee vaikka niitä laihdutusjuttuja kuin näitä.
No onpa kamalaa.Noita viestejä voisi kyllä poistattaa. Säälittävää, että jonkun pitää noita nimiä tuoda tänne jatkuvasti.
Kuvas salaa Bojania ku se katseli K:n keikkaa, olikos tää nyt ruississa sitten ja julkaisi sen kuvan muistaakseni stooreissaan.Mikä Bojanin salakuvaus juttu?
Naisvihoista kyllä nostetaan hirveet raget, mutta tuo nimien tuonti onki sitten ihan casuaaliaNo onpa kamalaa.
No onpa kamalaa. Kuvata "salaa" jollain festarialueella. Ootte vaan kateellisia kun joku sai hyvää Bojan kontenttiaKuvas salaa Bojania ku se katseli K:n keikkaa, olikos tää nyt ruississa sitten ja julkaisi sen kuvan muistaakseni stooreissaan.
Miksi sun tai kenenkään pitäisi tietää yhtään mitään toisista faneista, jollet heitä muuten tunne?Lässyti lää, minulle toi nimimerkin henkilöllisyys oli ainaskin uusi tieto. Ennoo tiennyt kuin ficcikirjailijan ja sit etunimeltä sen K-fani shippaajan kekä poisti X-tilinsä.
Ei minua ainakaan nais- tai muutkaan kritiikit haittaa.Naisvihoista kyllä nostetaan hirveet raget, mutta tuo nimien tuonti onki sitten ihan casuaalia
Käytännössä nää nimien tuomiset tänne on myös naisvihaa.Naisvihoista kyllä nostetaan hirveet raget, mutta tuo nimien tuonti onki sitten ihan casuaalia
Tietenkin pitää, jos kerta on muillekin jotenkin yleinen tieto, pidinkin tota nimimerkkiä josta puhe lievästi omalaatuisena, mutta tää selitti kyllä.Miksi sun tai kenenkään pitäisi tietää yhtään mitään toisista faneista, jollet heitä muuten tunne?
Sirpa on todella tunnettu fandomissa. Ihan avoimesti hän on livettänyt omalta henk.koht tililtään keikkoja.Miksi sun tai kenenkään pitäisi tietää yhtään mitään toisista faneista, jollet heitä muuten tunne?
Ei ole.Käytännössä nää nimien tuomiset tänne on myös naisvihaa.
Hän ei silti ole mikään julkkis, josta täällä tarvitsisi puhua.Sirpa on todella tunnettu fandomissa. Ihan avoimesti hän on livettänyt omalta henk.koht tililtään keikkoja.
BK discordissa on tietääkseni vain yksi mies, joten vähän vaikeaa tuoda heidän nimimerkkejä tänne.Käytännössä nää nimien tuomiset tänne on myös naisvihaa.
Kuvaamiseen yleisössä kuuluu kysyä lupa, pölkky.No onpa kamalaa. Kuvata "salaa" jollain festarialueella. Ootte vaan kateellisia kun joku sai hyvää Bojan kontenttia
Se transtyyppi.BK discordissa on tietääkseni vain yksi mies, joten vähän vaikeaa tuoda heidän nimimerkkejä tänne.
Uutena tuli minulle mikä nimimerkki on joten.Hän ei silti ole mikään julkkis, josta täällä tarvitsisi puhua.
Hän on kunnia-nauta ja pidetty keikkaraporttien tekijä jo vauvalla. Ihan itse on henkilöllisyytensä kertonut avoimella keskustelupalstalla.Hän ei silti ole mikään julkkis, josta täällä tarvitsisi puhua.
multa mennyt ohi tällainen.Se transtyyppi.
Mikä sen ficcikirjailijan nimi on?Lässyti lää, minulle toi nimimerkin henkilöllisyys oli ainaskin uusi tieto. Ennoo tiennyt kuin ficcikirjailijan ja sit etunimeltä sen K-fani shippaajan kekä poisti X-tilinsä.
Keneltä? Kohteelta vai järjestäjältäKuvaamiseen yleisössä kuuluu kysyä lupa, pölkky.
KunnianautaHän on kunnia-nauta ja pidetty keikkaraporttien tekijä jo vauvalla. Ihan itse on henkilöllisyytensä kertonut avoimella keskustelupalstalla.