V
vierailija
Vieras
Hohhoijaa.No kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hohhoijaa.No kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.
Poistuuhan.Samoin, mutta jostain syystä kaikki törkeätkään viestit ei poistu.
Eheheh ja trollollloooNo kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.
Näin juuri.Poistelijan metsästys on paljon oudompaa kuin itse poistelu.
Näin juuriNo kun ne on enimmäkseen miehiä niin ihan normaalia. Kun naiset tykkää fanaattisesti jostain niin se on noloo. Naisten olis normaalia keskittyy miehiinsä ja lapsiinsa.
Sama, tosi nihkeästi poistuvat, jos ylipäätään poistuvat. Monta rasistista tai yksityishenkilön asioita käsittelevää viestiä on jäänyt poistumatta, mutta salamannopeasti on voinut hävitä viesti, jossa joku vain ilmaisee olevansa poistelijan kanssa eri mieltä jostain tämän kommentista. Hurjimpaan aikaan viestien poistelija kertoi poistavansa myös omasta mielestään liian lyhyet tai huonosti muotoillut viestit.Itse en oo ikinä saanu poistetuksi yhtä ainoata kusista viestiä. Siksikin ihmetyttää nämä häviämiset
Ei ole mitenkään johdonmukaista poistelu. Jotkut ihan neutraalit tiettyihin aiheisiin liittyvät poistuu heti ja jotkut törkeät viestit ei poistu kirveelläkään. Joku mode valvoo tätä palstaa ja poistelee oman mielen mukaan.Itse en oo ikinä saanu poistetuksi yhtä ainoata kusista viestiä. Siksikin ihmetyttää nämä häviämiset
Höpön löpöä, no siinähän harhainen vapaasti kuvittelet niin.Ei ole mitenkään johdonmukaista poistelu. Jotkut ihan neutraalit tiettyihin aiheisiin liittyvät poistuu heti ja jotkut törkeät viestit ei poistu kirveelläkään. Joku mode valvoo tätä palstaa ja poistelee oman mielen mukaan.
Sulla ei oo mitään asiaa nimitellä muitaHöpön löpöä, no siinähän harhainen vapaasti kuvittelet niin.
Ihan kuin ei niin muut tekisi, plus et sellaistahan ton kuvittelu mielestäni on, ei voi edes erityisen nimitteleväksi käsittää.Sulla ei oo mitään asiaa nimitellä muita
Ihan normaali olet. Tämä yksi "ei oo normaalia"-vänkyttäjä tässä ei ole normaali. Miten voikin ottaa tunteisiin noin ihmisten tekemiset? Fanitus on normaalia ja on erittäin epänormaalia ja sosiopaattista kytätä muiden fanien tekemisiä tuolla intensiteetillä ja laittaa heille diagnooseja hatusta.Okei sovitaan niin. Mä en oo normaali, joten mua kiinnostaa. Eteenpäin.
Diagnooseja? Hah hah.Ihan normaali olet. Tämä yksi "ei oo normaalia"-vänkyttäjä tässä ei ole normaali. Miten voikin ottaa tunteisiin noin ihmisten tekemiset? Fanitus on normaalia ja on erittäin epänormaalia ja sosiopaattista kytätä muiden fanien tekemisiä tuolla intensiteetillä ja laittaa heille diagnooseja hatusta.
B: Life is like a chocolate Käärija.Run forest run![]()
Oletko lapsen tasolla?Ihan kuin ei niin muut tekisi, plus et sellaistahan ton kuvittelu mielestäni on, ei voi edes erityisen nimitteleväksi käsittää.
On hän ilmeisestiOletko lapsen tasolla?
Jep olen huomannut saman. Sellaiset viestit poistuu nopeasti, jotka on ihan täysin neutraaleja ja täytyy tietää sisäpiiriteitoja, jotta millään tavalla olisi vähänkään poistamisen arvoisia. Rasismia sen sijaan sallitaan ja muiden haukkumista, tässäkin näkee, että vain tietyt haukkumisviestit poistuvat.Ei ole mitenkään johdonmukaista poistelu. Jotkut ihan neutraalit tiettyihin aiheisiin liittyvät poistuu heti ja jotkut törkeät viestit ei poistu kirveelläkään. Joku mode valvoo tätä palstaa ja poistelee oman mielen mukaan.