"Maahanmuuttokriittinen huippumuusikko jäi sensuurin hampaisiin – brittiradio ei soita hittisinkkua"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Vuonna 2017 Salman Abedi räjäytti Ariana Granden konsertissa kotitekoisen pommin tappaen 22 ihmistä, joista nuorin oli 8-vuotias. Morrisseyn kappale havahduttaa aihetta ympäröivään hiljaisuuteen. Terrorismin uhreja ei ole soveliasta muistella."

Jonnet muistaa mut körttimummo ei. Kas kun on koko ikänsä veisannut virsiä vaan 😖
Veisaan edelleen. Pk-seudulla toimii körttivirsiseura, johon toivotan kaikki, jopa palstalla irvailijani, lämpimästi tervetulleiksi.
Kun ikää karttuu ja KP:n askel hidastuu, körttivirret antavat enemmän lohtua ja voimaa kuin maalliset rallatukset.
Minulla on erittäin syvät juuret körttiläisyydessä ja olen erittäin ylpeä taustastani.

Veisaan edelleen. Pk-seudulla toimii körttivirsiseura, johon toivotan kaikki, jopa palstalla irvailijani, lämpimästi tervetulleiksi.
Kun ikää karttuu ja KP:n askel hidastuu, körttivirret antavat enemmän lohtua ja voimaa kuin maalliset rallatukset.
Minulla on erittäin syvät juuret körttiläisyydessä ja olen erittäin ylpeä taustastani.

Yhteistyössä