V
vierailija
Vieras
Miks en olis?Eli et ainakaan sinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks en olis?Eli et ainakaan sinä.
En minä niin kirjoittanut, pölvästi.En ole mies minä syömisistä kirjoitellut.
Toivomus on lähinnä se, että täällä puhuttaisiin muutakin kuin mummokieltä.Sovitaan niin. Saat olla kaikista nuorinkin. Täällä on sinun paikkasi loistaa.️
![]()
No jos et ymmärrä, niin silloin et ole normaaliälyinen.Miks en olis?
Tuhkimo on muuten menneen talven lumia. Ota käyttöön ees Elsa tms.Sovitaan niin. Saat olla kaikista nuorinkin. Täällä on sinun paikkasi loistaa.️
![]()
Kirjoitan omasta elämästäni, en missään hahmossa. Ei ole mitään nimimerkkiä edes, toi on vaan lähtenyt miten puhekielessä puhun. Siis jos joku jotain nimitystä käyttää. En minä ainakaan erota mitä kukakin täällä kirjoittelee, jollei sit ole jostakusta erityisen tunnistettavasta kyse. Asia on se mikä kiinnostaa.Minä loin hahmon ja sinä varastit sen. No ei se mitään, hyvin vedit sitä.
Jo vauvalla (joku niitä vanhoja bojereketjuja, en muista nimiä) oli sekä tarot ennustaja että energiamamma. Täällä joku on pippelistä ennustanut että kuvaaja on Kn poikaystävä. Eli et oo patentoinu ennustajahahmoa.Ennustaja oli alunperin minun keksimä hahmo. Joku omi sen.
Kysyttiin onko hän se syömishäiriöinen jostakusta Pentti-hahmosta, silloin vastaan minä syömisistä kirjoittanut en ole mies (ihan normaalipainossa taidan myös olla)En minä niin kirjoittanut, pölvästi.
Ei tarotar käyttänyt nimeä ennustaja, hölmö. Enkä muista et tässä ketjussakaan tosissaan ois.Jo vauvalla (joku niitä vanhoja bojereketjuja, en muista nimiä) oli sekä tarot ennustaja että energiamamma. Täällä joku on pippelistä ennustanut että kuvaaja on Kn poikaystävä. Eli et oo patentoinu ennustajahahmoa.
Ai se on tuhkimoemoji? No totta kai saat olla Elsa jos se on suosikki!Tuhkimo on muuten menneen talven lumia. Ota käyttöön ees Elsa tms.
Mutta mikä asia?Kirjoitan omasta elämästäni, en missään hahmossa. Ei ole mitään nimimerkkiä edes, toi on vaan lähtenyt miten puhekielessä puhun. Siis jos joku jotain nimitystä käyttää. En minä ainakaan erota mitä kukakin täällä kirjoittelee, jollei sit ole jostakusta erityisen tunnistettavasta kyse. Asia on se mikä kiinnostaa.
Pentti mulle tulee paha mieli kun nimittelet.Ei tarotar käyttänyt nimeä ennustaja, hölmö. Enkä muista et tässä ketjussakaan tosissaan ois.
Ai anteeks mitä? >Jo vauvalla (joku niitä vanhoja bojereketjuja, en muista nimiä) oli sekä tarot ennustaja että energiamamma. Täällä joku on pippelistä ennustanut että kuvaaja on Kn poikaystävä. Eli et oo patentoinu ennustajahahmoa.
No ketjun jutut, ei kirjoittajien tonkiminen?Mutta mikä asia?
Sitten on myös Oraakkeli.Jo vauvalla (joku niitä vanhoja bojereketjuja, en muista nimiä) oli sekä tarot ennustaja että energiamamma. Täällä joku on pippelistä ennustanut että kuvaaja on Kn poikaystävä. Eli et oo patentoinu ennustajahahmoa.
En tiedä ketään Penttiä, ikävä tuottaa pettymys.Pentti mulle tulee paha mieli kun nimittelet.
Se on läppää, höhlä. Ei nimimerkkejä.Sitten on myös Oraakkeli.
EiOnko tässä ketjussa ollu missään vaiheessa yhtäkään turvallista puheenaihetta josta kaikki olis samaa mieltä? Tai edes sellaista josta joku ei täysin revi pelihousujaan?