K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä ihan sun oma kirjoittamasi teksti, mikä on trollausta. ”Ei tuo teksti ollut provosoivaa häiriköintiä vaan ihan asiallinen teksti - joskin kai virheellinen, jos oikein ymmärsin. Jos se ärsytti sinua, herätti voimakkaita tunteita tai mielestäsi pilasi asiallisen keskustelun, niin aika helpolla hermostut.” Viimeinen lauseesi paljastaa sen, että tarkoituksesi on haastaa riitaa tai provosoida toista. Turha siis alkaa vääntää sun kanssa asioista, koska tarkoitusperäsi on aika selvät.
Ja tässä alla oma tekstisi, jonka viimeinen lause paljastaa oman halusi haastaa riitaa ja provosoida toista - ilmeisen onnistuneesti. Syytät siis trolliksi trollaamalla.

"Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan. Ei mulla muuta, koska en jaksa ottaa kantaa sun absurdeihin olettamuksiin, jotka jo itsessään tekevät kommentistasi trollauksen"

Ja tässä alla oma tekstisi, jonka viimeinen lause paljastaa oman halusi haastaa riitaa ja provosoida toista - ilmeisen onnistuneesti. Syytät siis trolliksi trollaamalla.

"Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan. Ei mulla muuta, koska en jaksa ottaa kantaa sun absurdeihin olettamuksiin, jotka jo itsessään tekevät kommentistasi trollauksen"
Ei toi ole mun kirjoittama teksti, sori vaan. Eli haluat vaan selvästi haastaa riitaa ja saada jankkausen aikaiseksi.😂

En oikein ymmärrä tota K:n logiikkaa. Haluaa pitää yksityisyytensä, ja esim. Euroviisujen aikaan toitotti, kuinka haluaa pitää perheensä pois julkisuudesta, koska ovat yksityishenkilöitä. Nyt sitten kuitenkin raahataan melkeen koko perhe lavalle, millä ei ole ihan pieni yleisö.🤔 Toki kukin tavallaan ja mieltä saa muuttaa, mutta jotenkin tuntuu hassulta. Ja tietenkin jos tämä itse osallisille täysin ok, hehän sen päätöksen loppupeleissä tekevät haluavatko lavalle.

Ihana esitys oli anyways!❤️
Tarkoitti selvästikin NM:ää tuossa lausunnossaan. Kaikki tietää jo tässä vaiheessa et miltä Kn veljet, äiti, isä, veljen lapset jne. näyttää. Haluaa salata vain heilansa.

Uusimmat

Yhteistyössä