Hakutulokset

1. moonlight83

Oletko enemmän optimisti vai pessimisti?

Optimisti. Asioilla on tapana järjestyä.. :D
  2. moonlight83

sun ja miehen horoskoopit?

mä - oinas mies - vesimies tyttö - härkä tyttö - härkä :D
  3. moonlight83

Kukaan opiskellut työmarkkinatuella lähihoitajaksi? Saako siinä parempaa rahaa kuin "tavallinen" opiskelija (opintoraha)?

Aaaa, ku en mä näistä lastenhoitotukijutuista oo oikein perillä. :ashamed: Siis, me voidaan saada yksityisen hoidontuen... Saadaanko me itse valita se hoitaja? Tai jos se on jo valmiina, niin minne siitä ilmoitetaan / kysellään, et miten toimitaan? Kelaltako? Vai kunnalta..? :ashamed...
  4. moonlight83

Raskauspahoinvointia, kumpi tuli?

Peeeesiin hyppää tää. :wave:
  5. moonlight83

Kukaan opiskellut työmarkkinatuella lähihoitajaksi? Saako siinä parempaa rahaa kuin "tavallinen" opiskelija (opintoraha)?

Mitä tukeja saa kelalta(?), jos laittaa lapset hoitoon? Vähentääkö ne hoitoituet ansiosidonnaisrahaa sitten? Pitäkää peukkuja, että mä pääsen koulutukseen. Oon nyt ansiosidonnaisella ja enskuun 3. päivä vois alkaa koulutus, jos mut sinne haastattelun jälkeen valitaan. Mä haluan sinne!!! :D
  6. moonlight83

Itkettää

tuuu meille.. :hug: Kauhea tilanne.. :( Joutuukai äitisikin kokemaan melkoista henkistä väkivaltaa tuollaiselta mieheltä. Eihän nyt kukaan äideistä halua, että omia lapsia hyljeksittäis? Tai, mitenkään..tottakai ne pitäs hyväksyä. Ja, mun mielestä koti pitäisi olla sellainen paikka, jonne...
  7. moonlight83

G:Kuinka usein teillä pyörii astianpesukone päällä?Ja montako henkilöä?

Kerran päivässä pyörii, ja 4 henkilöä. :)
  8. moonlight83

Mitä mieltä odottavasta äidistä, joka pukeutuu?

Teiniäiti. Ja vahinkoraskaus. Tuleva yh. :(
  9. moonlight83

Kuinka moni käynyt uimassa`?

Kesällä, tietenki. :D

Yhteistyössä