Itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Laitoin äidille viestin että voisinko tulla sinne pariksi päiväksi kun olen niin yksin ja masentaa.
Tulee vastaus: ' Ei tänne voi tulla, tiedät miksi'.

Minun isäpuoli on kauhea mies ja inhoaa äidin lapsia ylikaiken. Harvoin käyn siellä kun ei 'tilaa' ole.
Äitin kanssa on tosi läheiset ja lämpimät välit. Äitikin kärsii tuosta että isäpuoli on niin inhottava, mutta haluaa välttää riitaa sen kanssa ja silloin me lapset jäädään ulkopuolisiksi.

Äiti sydämessään kärsii, mutta ei voi sille miehelle ja sen ajatuksille mitään.

Tuntuu niin pahalta... Tämä mies on ollut meidän isäpuoli jo vuodesta -88 ja edelleenkään ei meitä, varsinkaan minua siedä.

Voi miten kurjalta tuntuu puolestasi, ikävää ettet voi mennä äitisi luo. Voisikohan äitsi tulla teille? Halauksen lähetän sinulle ja toivon parempaa mieltä.

Ei äiti tule.
Sillä paniikkihäiriö ja ei voi matkustaa linja-autossa, saatikka lähteä ajamaan tuota 200km matkaa.

26pv. äidillä 6-kymppiset ja laittoi viestiin että silloin voidaan tulla kun TARVITSEE minua tarjoiluun ja tiskaamiseen.

Taidan jättää väliin.
Jos en saa käydä silloin kun todella äitiä tarvitseisin, niin en mene ollenkaan.

Isäpuoli inhoaa ajatusta niistä synttäreistä ja aikoo lähteä pakoon koko touhua.
Inhottava mies. Se on niin erakko ja vihaa kaikkia ihmisiä, haluaa äidin omia ja sen on tehnytkin.

:'( :'( :'(

Onpa tosi surkea äiti, en jaksa uskoa millään!
En ikinä voisi noin sanoa lapselleni, ettet voi tänne tulla. Tosi ikävää! :hug:
Olen parikin suhdetta eron jälkeen lopettanut kun olen huomannut ettei pidä tai tule toimeen lasteni kanssa.
Kuopuksen olen tästä syystä kasvattanut yksin ja taidan näin pysyäkin edelleen niin kauan kun hän vielä kotona.
Voimia sinulle, meille voisit tulla! :hug:
Olen jo yhden "adoptiotyttären" ottanut kun äitinsä talvella kuoli!

tuuu meille.. :hug:

Kauhea tilanne.. :( Joutuukai äitisikin kokemaan melkoista henkistä väkivaltaa tuollaiselta mieheltä. Eihän nyt kukaan äideistä halua, että omia lapsia hyljeksittäis? Tai, mitenkään..tottakai ne pitäs hyväksyä. Ja, mun mielestä koti pitäisi olla sellainen paikka, jonne pääsis siipien suojaan. Äiti kun on aina äiti.

Vähän kai ois itseltä maailma romahtanut tuollaisesta vastauksesta. Ja, ei varmaan ollut edes helppoa kysyä, että voisko sinne mennä. :hug:

Äiti laittoi juuri viestin ja se meni näin:
" Tiedät varmaan mistä kiikastaa. Sopu säilyy paremmin jos et tule. Älä viitsi tehdä tätä vaikeammaksi minulle kun se jo on. Minun tahtoni ei olisi kieltää sinun tuloa. Usko se. Sopua vaan on pakko yrittää vaalia, hinnalla vaikka millä."

Tuntuu niin törkeän pahalta. En muista milloin olisin viimeksi itkenyt näin paljon.

Mulla on tosissaan äitiä kova ikävä!

Ei minun äiti ole surkea, se on voimaton ja heikko ihminen.
Rakastan äitiä niin paljon. Tuo mies on niin inhottava ja paha.

Äiti on lähtenyt sen luota niin monta kertaa, mutta aina palannut takaisin. Äiti pelkää yksin jäämistä ja sitä että vanhenee ja kukaan ei ole rinnalla.

Me lapset sitten jäädään sivuun kun eihän me voida olla aina äitin luona ja auttaa.

tuntuu että äitisi pelkää miestänsä! käyttääkö hän väkivaltaa,muuta kun henkistä?
vo itku. kumpa ihmisillä olisi voimia lähteä tuollaisesta liitosta :(
*halaus sinulle ja äidillesi*

Kyllä sinua saakin minusta itkettää. En voi sille mitään, mutta en ymmärrä vanhempia, jotka laittavat omat kumppaninsa täysin lastensa edelle.

Itse en osaisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka ei hyväksyisi täysin myös minun lapsiani. Koen, että äitisi tekee väärin, ehkä tämä on rumasti sanottu, mutta olen sitä mieltä.

Millaista on hänen rakkautensa tätä miestä kohtaan, joka inhoaa hänen lapsiaan? En voi ymmärtää.

meillä sama tilanne.. mies kuvioissa ollut 5v. Hän täyttää kaikki äidin vapaat hetket matkusteluilla ym. ylimääräisellä ettei aikaa meille tai lapsenlapsille. Mies inhoaa minua ja vähemmin veljeäni. Eniten harmittaa että lapset eivät opi tuntemaan kunnolla mummoaan. Tämä mies on lapseton ja omistushaluinen, koko elämänsä saanut elää nenä navassaa.. Veljen kanssa ollaan vaan tuumittu että aikuinen tekee mitä haluaa. Jos se mies on sen arvoinen niin me ollaan takavasemmalla. Äitini erosi kun olimme pieniä ja oli yksin 16v.. Tavallaan ymmärrän sen läheisyyden kaipuun, mutta pitäis jossain asioissa näyttää kaapin paikka!

Äiti pelkää miestä.
Mies ei käytä yhtään alkoholia, eikä ole väkivaltainen.
Uskossa ovat molemmat.

Tämä mies on hyvin kova luonteinen ja vanhanaikainen, kasvatti meidät lapset selkäsaunalla.

Äitiä huolettaa vanheneminen yksin.

Äiti on aina asettanut miehet meidän lasten edelle kun ei yksin halua olla ja tietää että me lapset ei aina olla paikalla auttamassa.

Tekisi mieli soittaa siskolle, hänellä ikää 40v. siskopuoli, meillä eri isät.

Siskokin on kova ja kylmä, joten tuskin ymmärtäisi.

Hän joutui aikanaan kärsimään minun isästä ja jotenkin ei sympatiaa heru kun joutui aikoinaan kärsimään omasta isäpuolesta, eli minun isästä.

Äiti on haudannut kaksi miestä alkoholismin takia, ei siis ihme että ihminen on loppunut. Nyt sitten pitää tuota miestä 'hengissä' ja lähellään kun vihdoinkin on 'kunnollinen mies'...

Säälin äitiä enemmän kuin itseäni.
Minulta meni äiti, äidiltä meni koko elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Äiti pelkää miestä.
Mies ei käytä yhtään alkoholia, eikä ole väkivaltainen.
Uskossa ovat molemmat.

Tämä mies on hyvin kova luonteinen ja vanhanaikainen, kasvatti meidät lapset selkäsaunalla.

Äitiä huolettaa vanheneminen yksin.

Äiti on aina asettanut miehet meidän lasten edelle kun ei yksin halua olla ja tietää että me lapset ei aina olla paikalla auttamassa.

Tekisi mieli soittaa siskolle, hänellä ikää 40v. siskopuoli, meillä eri isät.

Siskokin on kova ja kylmä, joten tuskin ymmärtäisi.

Hän joutui aikanaan kärsimään minun isästä ja jotenkin ei sympatiaa heru kun joutui aikoinaan kärsimään omasta isäpuolesta, eli minun isästä.

Äiti on haudannut kaksi miestä alkoholismin takia, ei siis ihme että ihminen on loppunut. Nyt sitten pitää tuota miestä 'hengissä' ja lähellään kun vihdoinkin on 'kunnollinen mies'...

Säälin äitiä enemmän kuin itseäni.
Minulta meni äiti, äidiltä meni koko elämä.

Minusta tuo sääli on ymmärrettävää, mutta tarpeetonta. Äitisi on kuitenkin aikuinen ja kyllä aikuisen täytyy jossakin vaiheessa ongelmista huolimatta ottaa vastuu omasta elämästään. Täytyy uskaltaa olla yksinkin, jos sellaista kumppania ei löydy, joka arvostaisi ihmistä kokonaisuutena - myös siis hänen lapsiaan.

En tiedä miksi jotkut naiset eivät osaa olla lämpimien ja hyvien miesten kanssa, vaan he aina valitsevat kumppanikseen alkoholistin, tunteettoman, itsekkään tai muuten huonon kumppanin. Varmaan tämä malli tulee jostain äitisi lapsuudesta jo, mutta hänen pitäisi osata panna kierteelle loppu ja alkaa arvostaa itseään valitsemalla häntä oikeasti arvostavia ja rakastavia kumppaneita.

Yhteistyössä