se imuslmuke kainalossa pieneni mutta muuttuikin 2cm pitkäksi...aivan kuin jänteeksi ja aristaa.en tiedä mikä ihme se on mutta aion käydä näyttämässä neuvolassa sitä :/
menin ja kysyin asiaa kelalta ettei minua luulla hyväuskoiseksi hölmöksi ja tottahan se oli että tukea saa MUTTA lapsen tulee olla 5-vuotias ja yökastelua on täytynyt jatkua yli 6kk ajan hälyytyspatjasta ja lääkityksestä huolimatta ja kastelua on tapahduttava vähintään olmena yönä...
kuulemma stressisuoli eli jos vähänkin stressaan ja jännitän ni maha ruikulla. jonnekin kun lähden,pitää ekaksi tietää missä on lähin vessa jonne juosta kun hätä iskee.aika kiusallista ettenkö sanoin :o
senverran pullea,on läskit edessä ettei pääse kääntymään :laugh:
tänään kyllä melkein onnistui mutta on niin lyhytpinnainen(äitiinsä tullut) että heti suuttuu kun ei onnistu =)
meilläkin harvassa ne ystävät jotka ei aina mieti että paljonko ja mitä juodaan.sarjaan kuuluu lapsiperheitä sekä pariskuntia joilla ei lapsia.mietityttää että mikä siinä humalassa niin kiehtoo ku aamulla on kuitenki kamala olo.onko se sen arvoista?
itse oon sellainen joka osaa pitää hauskaa...
jos joku muukin sattuu samaan huoneeseen sillon ku poika syö ni se alkaa tiirailla että kuka puhuu ja kolistelee ja syönti unohtuu.
on vaan jotenki hankalaa ku ei tiedä paljonko poika rinnasta saa.nytki laitoin 80ml pulloon ni jo tunnin päästä oli taas nälkä.oli siis liian vähän joten annoin...
aiemmin jo kyselin korvikkeen aloituksesta kun tuntui ettei maito riitä.no en alkanut vielä sillon antaakaan mutta nyt on alkanu tissillä syönti mennä niin että kun poika pääsee tissille ni alkuun syö ihan rauhassa mutta sit alkaa kamala touhuaminen,jalat potkii ja kädet husii minkä ehtii ja jos...
niin löysää että kaikki,siis ihan kaikki imeytyy vaippaan ettei mitään jää pintaan ni sit neuvolaan.meidän tytöllä nimittäin todettiin laktoosi-intoleranssi
on sama juttu mutta patti on kainalossa(pikkurillinpään kokoinen).sekään ei arista,on vaan mutta kyllä se mietityttää ja nyt on vielä tullu alavatsan molemmin puolin(mistä jalat alkaa) ni sieltäkin imusolmukkeet kipeäksi.en oo näyttäny niitä neuvolassa enkä lääkärissä.odotan vaan josko ne menis...
on tehty jo kaks viikkoa mutta eipä vaan poika opi itse heräämään pissalle,aina saan itse herättää ja käyttää ja silti on aamulla pissa vaipassa.ei aamulla edes muista että on käynytkään vessassa kun nukkuu niin sikeästi.
:(
=)
meillä poika vasta jotenkuten tarttuu leluun mutta enimmäkseen ihmettelee omaa nyrkkiään.juttuja ja kiekaisuja sun muuta ääntelyä tulee kyllä ja lujaa =)
tuota en omalta mieheltä hyväksyis alkuunkaan.
meillä mies tykkää tehdä lapsia mutta siihen se sitte jääkin.mie hoidan kaiken muun.
ottaa vaikka esimerkin kun olin vielä töissä päiväkodilla ja odotin toista lastamme ja vanhin poika sairastui ja kun mies kuuli että hänen pitää lähteä pojan...